Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 25-05-08, 01:27
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 519
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από PeterIoannou Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολύ σωστός ο Ηρακλής.
Το έχω κάνει (αντιστρεπτικές σε νορμάλ αμορτισέρ με ελατήρια χαμηλώματος) και η διαφορά ήταν όχι απλά αντιληπτή, αλλά η μέρα με τη νύχτα.
Πάνος.
Ετσι ειναι Πανο.Οι ποιο πολλοι δεν ξερουν την δουλεια των αντιστρεπτικων.Οι δουλεια ειναι οτι ακριβως λεει το ονομα τους.Ειναι αντι-στρεπτικες.Κατα της στρεψης.Δηλαδη δεν αφηνει τις αναρτησεις που συνδεει να εχουν μεγαλη διαφορα διαδρομης.Δηλαδη μειωνει τις κλισεις στις στροφες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΕΙΡΕΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΣΥΜΠΙΕΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΚΡΑ ΜΑΖΙ(ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ).ΕΚΕΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ.
Αρα, μπορει καποιος να επιλεξει ενα ποιο μαλακο αμορτισερ.Ενα ανθρωπινο και να εχει ανεση, χωρις να ειναι το αυτοκινητο στις στροφες βαρκα.Χωρις τις αντιστρεπτικες επιτυνχανεται αυτο, αλλα με θυσιες. Αφου αναγκαστικα για να μειωσεις τις κλισεις στις στροφες, πας σε σκληρο setup αλλα κανεις τα αυτοκινητο κουτσουρο.Κοινος κατσικι.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση