Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #59  
Παλιά 22-05-08, 14:01
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 270
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Οκ, εγω απλά εγραψα τι χρειάζεται για υπερκυβισμό και μόνο. Σιγουρα όπως λες, ό,τι έξτρα βάλεις επάνω θα βοηθήσει όπως πιο ελευθερο φίλτρο, καλύτερη εξάτμιση κτλπ.
Στις τιμές για μπιελλες και στροφαλο εβαλα και την εργασία μεσα γι' αυτο το έβγαζα καπου στα 2.000 ευρω.
Γιατι είναι τόσο πιο ακριβό το τσιπάρισμα του 1.6 απο του 1.4?
γιατι ο εγκεφαλος του 1,6 ειναι κλειδωμενος και πληρωνεις και παραλληλο ενω του 1,4 ξεκλειδωνει και θελει μονο τσιπαρισμα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρωσοπικα τα +17 αλογα σε ατμοσφαιρικο αυτοκινητο με ΦΠΕ μου φαινονται αισιοδοξα αλλα ακομα και ετσι να ειναι το celica με τα 143 αλογα εχει και διαφορετικους εκεντροφορους σε μοιρες και βυθισμα απο το corolla 1.4 και εχω την εντυπωσει οτι εχει και μεγαλυτερες βαλβιδες στην κεφαλη του και οι εισαγωγες-εξαγωγες τις κεφαλης του ειναι μεγαλυτερες οποτε μονο με στροφαλο, μπιελες,πιστονια,και προγραμματισμο εγκεφαλου αντε και εξατμιση θεωρω οτι ενα corolla δεν θα εχει 143 αλογα γιατι εχει και διαφορες στα παραπανω που αναφερα...
δεν ξερω αν ειναι αισιοδοξα, αυτο που ξερω παντως ειναι οτι παιδια που εχουν υπερκυβισει εκει γυρω παιζουν,και με μαμα εξατμιση...τωρα αν ολα τα δυναμομετρα ειναι τοσο αισιοδοξα τι να σου πω,δε ξερω.
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '


Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 22-05-08 στις 15:06. Αιτία: Συγχώνευση...
Απάντηση με παράθεση