Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #52  
Παλιά 21-05-08, 20:28
Το avatar του χρήστη firebone
firebone Offline:
 
Εγγραφή: 23-02-2006
Μοντέλο: Ε12 1.8
Περιοχή: athenz city
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 340
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 270
firebone είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Μισο λεπτο για να τα παρουμε απο την αρχη.

Κάπου στα 2.000 ευρω ειναι το 1ο σταδιο δλδ μπιελες και στρόφαλος απο 1.8 (+ κατι λαδια, ξύδια, περιφεριακά κτλπ)
Κάπου στα 500 ευρω ειναι το 2ο σταδιο δλδ μεταχειρισμένα: εισαγωγή, πεταλούδα και μπεκ απο 1.8.
Κάπου στα 500-600 ευρω ειναι το 3ο στάδιο για προγραμματισμό εγκεφάλου για να στρωσουν όλα τα παραπάνω.

Δεν γνωρίζω αν χρειαζεται να αλλαξεις εξατμιση. Νομιζω πως δουλευει μια χαρα και με τη μαμα. Ούτε ειναι αναγκαίο να βαλεις και φιλτρο στην εισαγωγη.
Αυτο που θα επρεπε να γινει, περα απο τα μηχανικά ειναι ισως καλυτερα φρένα και καλυτερο στήσιμο.
Μιχαλη δε λεω πως δε δουλευει με μαμα εξατμιση, για παραδειγμα αλλαξε στο δικο σου απο καταλυτη μεχρι τελικο να δεις διαφορα που θα εχει,οποτε γιατι να μην αλλαξεις και στον υπερκυβισμο,η εξατμιση παιζει μεγαλο ρολο. οσο για τα προηγουμενα που ειπες, στροφαλος μπιελες 1270 ευρω,πολαπλη πεταλουδα μπεκ 600 ευρω και ο προγραμματισμος αναλογα με το αν εχεις 1.4 η 1.6. Για 1.6 θες παραλληλο εγκεφαλο οποτε 750ευρω(παραλληλος και προγραμματισμος) , για 1.4 350ευρω ο προγραμματισμος συν οτι εξτρα χρειαστει(δε ξερω αν βαζουν καποιο τσιπακι).οσο αναφορα το φιλτρο η αποψη ειναι οτι χρειαζεται για τις αναγκες περισσοτερου αερα που θα εχει το μοτερ(οπως και σωληνας εισαγωγης μεγαλωνει). φρενα και στησιμο δε σε υποχρεωνει ο υπερκυβισμος να τα κανεις,οχι πως θα ηταν ασχημα αφου και απο μαμα θελουν βελτιωση(αναλογα με την οδηγηση που κανεις παντα).
__________________
' i got so much trouble on my mind, refuse to lose '

Απάντηση με παράθεση