φίλε gmasters, με το 13άρι μοτέρ σκοτώνεται το αμάξι αν του βάλεις 15άρια. Χάνει πολύ σε επιδόσεις εν κινήση, τελική (αντίσταση κύλισης-μεγάλη κατανάλωση κτλ). Άντε να κερδίσεις λίγο σε μπαμ και κράτημα.
προφανώς τα είχε, αλλά αν τα έβαλες εσύ αντί των 14ριών, έκανες λάθος.
τώρα δεν γίνεται τίποτα γιατί θέλει χρήμα πάλι να γυρίσεις σε 14άρια.
Αν ήθελες και σοβαρό κράτημα θα μπορούσες να κρατήσεις τα 14άρια και να ψαχτείς για ένα καλό σετ αμορτισέρ-ελατήρια και αντιστρεπτικές, παρά μόνο με τα 15άρια.
Πάντως τα er-300 που φοράω εγώ είναι καλά. Δεν έχουν τόση σχέση με τα παλιά 720. Εκείνα κρατούσαν περισσότερο ΜΟΝΟ όταν ζεστένονταν. Αυτά είναι μονίμως "ζεστά". Είναι πιο μαλακά και κρατάνε απ' το 1ο φρενάρισμα.
Δεν είναι τόσο άσχημα όσο φαίνονται πάντως.
|