H φωτο που εχει βαλει ο Ayrton, ειναι ενα παλιο rendering, και λογικα δεν θα εχει σχεση με το νεο Prius. Δεν ειναι επισημη οποτε δεν ξερουμε ακομα με τι θα μοιαζει η νεα γενια.
Το υπαρχον Prius, ειναι λογικο να κοστιζει 26000. Εχει καλυτερες επιδοσεις απο ενα μοντελο μεσσαιας κατηγοριας 1800 αυτοματο, τους ιδιους χωρους πανω κατω και αριστο επιπεδο εξοπλισμου στη βασικη εκδοση. Στην ουσια πληρωνεις 4000 περισσοτερα για την τεχνολογια η οποια τα αξιζει και με το παραπανω. Στα + ειναι και το ποσο ξεκουραστο ειναι.
Το μεγαλυτερο μειονεκτημα του σημερινου Prius ειναι η ποιοτητα του εσωτερικου που δεν θυμιζει Toyota. Νομιζα οτι μπηκα σε Seat. :S
Πιστευω πως για την Toyota το Prius θα ειναι το σημαντικοτερο οχημα που θα βγαλει πριν το τελος της δεκαετιας. Γιατι στην ουσια θα πρεπει να κανει πραξη τα οσα εχει ευαγγελιστει σχετικα με την οικολογικη προστασια. Δηλαδη το Prius να μην εκφυλιστει και γινει lifestyle αυτοκινητο ή για εκκεντρικους/εναλλακτικους. Να γινει αυτοκινητο του λαου, να ειναι mainstream σε ολα του και να ικανοποιει μεγαλυτερο μερος της αγορας και οχι αποκλειστικα για λογους καταναλωσης.
Βλεπουμε σημερα, εταιριες να μιλανε για hybrids, concepts, ή πραγματικες υλοποιησεις με αστεια αποτελεσματα οπως το IMA της Honda. Θεωρω πως η Toyota θελει να ξεκινησει την επομενη δεκαετια με ενα μοντελο που οχι απλα πετυχε εκει που τα αλλα απετυχαν, αλλα που θα γινει τοσο mainstream οσο μια corolla.
|