Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #320  
Παλιά 16-05-08, 09:45
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
συνεχιζοντας το διαβασμα , σε καταχωρισεις σε φορουμς.

εμαθα για μια αλλη συμαντικοτατη παραμετρο που πρεπει να λαμβανουμε υποψην κατα την χρηση του λαδιου.

ποση ωρα δουλευει ο κινητηρας στα κοκκινα.

εδω λοιπον ειναι που διαχωριζονται και τα λιπαντικα.

τα μεν αγωνιστικα λαδια εχουν την ιδιοτητα να λιπαινουν πολυ καλα το μοτερ σε υψηλες στροφες για πολυ ωρα.
(αλλα τους λειπουν τα προσθετα , για καθαρισμο ,κρυα εκκινηση, κτλ.)
για αυτο τον λογο αλλαζονται σε καθε αγωνα,

αυτα που δεν ειναι αγωνιστικα , και τα κραταμε στο αυτοκινητο μας για χιλιαδες χιλιομετρα ,οφειλουν να εχουν αλλες ιδιοτητες.

νομιζω οτι το παραπανω σκεπτικο , εξηγει το φαινομενο που ανεφερε ο μηχανικος , για αυτοκινητα με φθορες απο χρηση συνθετικων λαδιων ,παρ'όλο την συχνη αλλαγη τους.

γιατι κατα την γνωμη μου αν τα συνθετικα λαδια εχουν προστατευτικες ιδοτητες
(x1-r,militec-1,motorkote, και προυπαρχοντα προσθετα σε amsoil,castrol,mobil ,motul και μαλον σε ολες τις μαρκες )

αυτα τα προσθετα δουλευουν απο την αρχη στον κινητηρα.
εκτος λιγων εξαιρεσεων ( πχ. militec-1 που αρχιζει να αποδιδει maximum μετα την χρηση του για 100 χιλιομετρα)

σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι χρειαζονται 7000 χιλ για να ξεκινησει η προστασια του λιπαντικου.
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 16-05-08 στις 09:53.
Απάντηση με παράθεση