Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 07-05-08, 13:06
yiannist Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-05-2008
Μηνύματα: 74
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 217
yiannist είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ευχαριστω JL_e10

τελικα το δικο μου εχει
88.2 PS (87.0 bhp) (64.9 kW)
@ 6000 rpm


111.0 Nm (82 ft·lb) (11.3 kgm)
@ 4800 rpm

Top speed 167 km/h (104 mph)
αυτο δεν το πιστευω διοτι παει ευκολα στα 175

αυτα απο το
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=16412


Αν ειχα απανω το μοτερ
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=16665

το οποιο δεν λεει ποιο ειναι,απλα λεει 1600 Levin 16v

αλλα εχει
206.0 Nm (152 ft·lb) (21 kgm)
@ 4400 rpm

δηλαδη σε 400 λιγοτερα απο το δικο μου
θα εκαιγε λιγοτερο?

kai ta 140 σε ποσες στροφες θα τα επιανα?

αν τα επιανα παλι αρκετα κατω απο εκει που ξεκιναει η ροπη,
παλι θα ειχα το αισθημα ανασφαλιας?

επισης το δικο μου καιει αμολυβδη.
αν ειχα αυτο το μοτερ θα ειχε τις ιδιες επιδοσεις με αμολυβδη,και καταλυτη?


επισης γι αυτο νοιωθω ασφαλης στις 4200-4800 ?
διοτι εκει ξεκινα η ροπη?

ενω οταν παω με 120 στις 3500 περιπου ,
νοιωθω χαλια λες και δεν παταει το αυτοκινητο
__________________
Take a song and make it better

EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 07-05-08 στις 13:12.
Απάντηση με παράθεση