Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 07-05-08, 01:12
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Aς πω κ εγώ δυο πραγματάκια....

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist Εμφάνιση μηνυμάτων
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,

που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.

ποσο δηλαδη σηκωνεται , και αν ειναι παραπανω απο 2 θεσεις ,
ποσο ειναι? 13,15,17,19 ???
Η ανάρτηση που ζητάς, η οποία να ρυθμίζει ύψος χωρίς μάστορα είναι μια ανάρτηση με ρύθμιση του ύψους από το εσωτερικό με κουμπί. Υπάρχει το σύστημα αυτό σε κάποιες ΤΕΙΝ ( και όχι μόνο), αλλά νομίζω πως δε μπορεί να μπει σε κάνένα corolla, προς το παρόν.
Πέρα από αυτές υπάρχουν οι υδραυλικές αναρτήσεις που είναι άλλης κατηγορίας και διαφορετικού τρόπου λειτουργίας.


Οι αναρτήσεις που είναι πλήρως ρυθμιζόμενες ρυθμίζουν το ύψος του αυτοκινήτου σε θεωρητικά άπειρες θέσεις. Η ρύθμιση γίνεται μέσω ενός πιατέλου που περιστρέφοντας το ανάλογα επιτυγχάνεις το επιθυμητό ύψος ή σε κάποιες άλλες αναρτήσεις περιστρέφοντας ολόκληρο το κάτω τμήμα του αμορτισέρ.



Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist Εμφάνιση μηνυμάτων
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
Οι απλές αναρτήσεις έχουν ένα ελατήριο, όπως και κάποιες coilover, ενώ δύο ελατήρια (1 κανονικό και ένα helper ή αλλιώς ελατήριο προφόρτισης) έχουν κάποιες άλλες coilover.

Το ελατήριο προφόρτισης υπάρχει για να κάνει αυτό που λέει το όνομά του, δηλαδή να προφορτίζεται αυτό χαμηλώνοντας κ να μένει ανεπηρέαστο το βασικό ελατήριο, όπως και για να αποσβένει κάποιους θορύβους της ανάρτησης ( αυτό από απλή παρατήρηση).

Όταν το 2ο ελατήριο λείπει, για να μπορούμε να λέμε πως η ανάρτηση χαμηλώνει και δεν επηρεάζεται η διαδρομή του αμορτισέρ κ κατά συνέπεια η άνεση και η συμπεριφορά, πρέπει η ανάρτηση να μπορεί να ρυθμίσει το ύψος μέσω της περιστροφής ολόκληρου του γόνατου του αμορτισέρ (πχ Κsport, D2, TEIN FLEX). Στην περίπτωση αυτή, δε γυρνάμε ένα απλό πιατέλο που ορίζει τη θέση του ελατηρίου, αλλά ολόκληρο το κάτω τμήμα την ανάρτησης.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist Εμφάνιση μηνυμάτων
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.[/quote]

Όταν φορτωθεί το αυτοκίνητο και πιεστεί το ελατήριο, φορτίζεται κ άλλο κ "σκληραίνει" θα μπορούσαμε να πούμε...Εκεί αρχίζεις να παίζεις με την ρύθμιση rebound (και bound αν το υποστηρίζει η ανάρτηση). Με προοδευτικό rebound,δηλαδή με μαλακή ρύθμιση όπως λέμε πιο απλά και χαμηλό αμάξωμα θα έχεις ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης, αλλά στις ανωμαλίες του δρόμου και με ταχύτητες 3ψηφιες θα καταλαβαίνεις πως έως να ισορροπήσει το αμάξωμα η ανάρτηση θα ταλαντεύεται 2-3 φορές έως ότου κάτσει ξανά. Με απότομο rebound (σκληρή ρύθμιση) θα έχεις χοροπηδητά συνεχώς και κάκιστη ποιότητα κύλισης. Οπότε πρέπει να βρεις τη χρύση τομή.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
Ρύθμιση Camber είναι η ρύθμιση της κλίσης του τροχύ ως προς τον κατακόρυφο άξονα. Ανάλογα τις ρυθμίσεις επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά. Η δυνατότητα ρύθμισης που προσφέρουν κάποιες αναρτήσεις επαρκεί κ δε χρειάζεται να καταφεύγουμε σε εξειδικευμένες λύσεις, πχ καμπερόβιδες.


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist Εμφάνιση μηνυμάτων
αντε να με μαθετε αυτα ,
και μετα με μαθαινετε για κατι θολομπαρες ,
που δεν καταλαβα τι σχεση εχουν με την μοκετα.
αφου οι θολοι ειναι γυρω απο τις ροδες.
αλλα οι θολομπαρες καταλαβα οτι ειναι SUPER σημαντικες,
για την συμπεριφορα των αναρτησεων(εκτος αν και αυτο το θετω λαθος).
απο ολα ομως που διαβαζω,και δεδομενου οτι δεν χρειαζομαι αναρτησεις τωρα,
αν τα μαθω καλα ,μπορω μετα να αρχισω να γυρναω στα μεταχειρισμενα και να ψαχνω για θολομπαρες.

Οι θολόμπαρες είναι στην ουσία ενισχύσεις της ακαμψίας του πλαισίου του αυτοκινήτου. Μπροστά μπαίνουν στο καπώ και δένουν τους δύο θόλους, πιάνοντας τις κορυφές των αμορτισέρ στα top mount.

Πίσω μπαινουν στο πορτ μπαγκάζ συνήθως ( ή όπου βρίσκονται οι πίσω θόλοι ) και πιάνουν στις πίσω κορυφές των πίσω αμορτισέρ. Εδώ είναι που έχουν σχέση οι μοκέτες γιατί σε πολλά αυτοκίνητα πρέπει να κοπεί η μοκέτα ή να βρεθεί άλλος τρόπος να παρακαμφθεί η μοκέτα, ώστε να βρούμε τους θόλους ποθυ βρίσκονατι κάτω από αυτή.

Οι θολόμπαρες δένουν το σασί και προσφέρουν λίγο καλύτερο επίπεδο ακαμψίας ( αν φορεθεί καλή ανάρτηση αυτά που προσφέρουν οι θολόμπαρες είναι λιγότερο αισθητά). Ως μειονέκτημα μπορέι να θεωρηθεί η λίγο πιο απότομη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, όταν σπάσουν τα όρια πρόσφυσης και η πιθανή διόγκωση της ζημιάς του αυτοκινήτου σε περίπτωση σύγκρουσης, μιας κ αν χτυπηθεί η μία πλευρά επηρεάζεται κ η άλλη. Βέβαια αν φτάσει σε σημείο το τρακάρισμα να επηρεάσει το σασί τότε είτε υπήρχε η μπάρα είτε όχι η ζημιά είνα μεγάλη κ λίγο απασχολέι αν θα επηρεαστεί ο άλλος θόλος.

Αυτά τα ολίγα...ελπίζω να βοήθησα...
Απάντηση με παράθεση