Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,
που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.
|
Φίλε Γιάννη τέτοια ανάρτησω όπως την περιγράφεις υπάρχει, αλλά το κόστος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΟΟΟ. Θα πρέπει να πάρεις ανάρτηση σαν αυτές που βλέπουμε να έχουν οι γκανκστέρ στο Μπρονξ και το αυτοκίνητο χοροπηδάει!!!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?
|
υπάρχουν αναρτήσεις με ενα αλλα και με δύο ελατήρια (2 συναντάς σε coil over αναρτήσεις)...
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από yiannist
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.
το μονο που παιζει να πειραξω ,απαραιτητα, ειναι να κανω την επαναφορα πιο γρηγορη οταν ειναι φορτωμενο(ή και αυτο το λεω αναποδα? δηλαδη γινεται απο μονη της γρηγοροτερη οταν εχει μεγαλητερο βαρος?).
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
|
βασικά οι αναρτήσεις που κάνουν το πάνω κάτω, παίζει να είναι πλήρως πνευματικές και να μην έχουν καθόλου ελατήρια, δεν το έχω ψάξει γιατι παιζει να κοστίζουν όσο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Σχετικά με τις γωνίες Κάμπερ και Κάστερ, είναι πολύ ψηλά γράμματα στη διαδικασία ρύθμισης της ανάρτησης. Έχει να κάνει με το τρόπο που θα πατάει η ρόδα στο δρόμο (αν θα είναι ακριβώς κάθετα, ή αν θα σχηματίζουν κάποια άλλη γωνία με το δρόμο). Υπάρχουν αναρτήσεις σε λογικό κόστος που που σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα ρύθμισης, αλλα πρέπει να αυτός που θα στη ρυθμίσει να ξέρει τι κάνει...