ρυθμιζομενες αναρτησεις, ΘΕΩΡΙΑ
παρακαλω
ας μου εξηγησει καποιος αν υπαρχει ρυθμιζομενη αναρτηση,
που στην κατω κατω θεση η αποσταση (εδαφος-σημειο που ακουμπαει ο γρυλος)ας πουμε οτι ειναι 13 εκ,
και να μπορω με μια κινηση απλη(οχι να το λυσω και να το παω σε μαστορα)
να το σηκωσω στα 18.
ποσο δηλαδη σηκωνεται , και αν ειναι παραπανω απο 2 θεσεις ,
ποσο ειναι? 13,15,17,19 ???
μα υπαρχουν ελατηρια(κατ'αρχην μονο ενα ελατηριο εχουν οι αναρτησεις στα αυτοκινητα?)
που να μπορουν να αποδωσουν σε τοσο ξεχειλωμα-ζουληγμα?
και αν αυτο γινεται με το αυτοκινητο φορτωμενο?.
δεν μπορω να φανταστω τι νοημα εχουν οι θεσεις,
αφου το ελατηριο στις πανω θεσεις ειναι μαλακο και στις κατω σκληρο,
αφου και στην πανω θεση αμα το εχω και ειναι φορτωμενο,θα εχει βουλιαξει τοσο, οσο αν το ειχα ξεφορτωτο και το ειχα βαλει στην τερμα κατω.
το μονο που παιζει να πειραξω ,απαραιτητα, ειναι να κανω την επαναφορα πιο γρηγορη οταν ειναι φορτωμενο(ή και αυτο το λεω αναποδα? δηλαδη γινεται απο μονη της γρηγοροτερη οταν εχει μεγαλητερο βαρος?).
αυτα τα θεωριτικα ειναι που δεν καταλαβαινω.
και την camper δεν καταλαβαινω, δηλαδη τιποτα.
αλλα ελπιζω να τα μαθω καλα πριν χρειαστει να αλλαξω αναρτησεις,και τρεχω τελευταια στιγμη να διαβαζω.
αντε να με μαθετε αυτα ,
και μετα με μαθαινετε για κατι θολομπαρες ,
που δεν καταλαβα τι σχεση εχουν με την μοκετα.
αφου οι θολοι ειναι γυρω απο τις ροδες.
αλλα οι θολομπαρες καταλαβα οτι ειναι SUPER σημαντικες,
για την συμπεριφορα των αναρτησεων(εκτος αν και αυτο το θετω λαθος).
απο ολα ομως που διαβαζω,και δεδομενου οτι δεν χρειαζομαι αναρτησεις τωρα,
αν τα μαθω καλα ,μπορω μετα να αρχισω να γυρναω στα μεταχειρισμενα και να ψαχνω για θολομπαρες.
Τι δηλαδη εγω δεν πρεπει να αναβαθμιστω?
τσαμπα τοσα χρονια το παω τσιτα στις στροφες της Θηβας?(μονο εκει ομως)
(να προσεχετε οσοι περνατε απο εκει , εσεις στην μεσαια λωριδα ,η αριστερη ειναι δικη μου,αντε γιατι το εχω σπασει το αυτοκνητακι με κατι τυπους που πανε με 100 αριστερα,εγω ειμαι απο μηχανη , και κατεβαζω περισοτερο παρα φρεναρω,
ετσι εχει τυχει αρκετες φορες ,απο 175 να κατεβασω ,μεχρι και 3η,ετσι εχω δει να ξεπερναει και τον κοφτη)
τρεχω εκει ,και καλα να δω πως πανε τα λαστιχα.
ειμαι στα 145000 χιλ. και οταν θα παω στα 200000 και χρειαστω τσιμουχακια,
πιστευω τοτε να ειμαι και στην κρισιμη ηλικια των ηντα,
θελω το αυτοκινητο να ειναι ετοιμο για τον 20ν.
ειδατε τι παθαινει κανεις αμα μπαινει σε club για το αγαπημενο του αυτοκινητακι? αρχιζει να ονειρευετε να γερασει ,για να αλλαξει μοτερ με το εφαπαξ
ευχαριστω
γιαννης
__________________
Take a song and make it better
EE111L-ALMDKW του 1998
4E-FE 1333cc Χρώμα μωβάκι(932)
5απορτο Liftback
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη yiannist : 06-05-08 στις 19:53.
|