Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 03-05-08, 23:34
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Ξεβιδώνεις τις βίδες από το γόνατο.
Ξεβιδώνεις τη βίδα που κρατάει το ημιαξόνιο στο μουαγιέ, αφού βγάλεις την ασφάλεια.
Τραβάς λίγο το γόνατο προς τα έξω, ώστε το ημιαξόνιο να υποχωρήσει από το πολύσφηνο του μουαγιέ.
Το ημιαξόνιο, τώρα, είναι ελεύθερο για επεμβάσεις στην περιοχή του μπιλιοφόρου.
Σωστά;
Εν συνεχεία, κόβεις την παλιά φούσκα με ένα κοπίδι και την πετάς.
Επίσης, πετάς και τους συρμάτινους σφιγκτήρες που κρατάνε τη φούσκα στη θέση της.
Μετά, βάζεις την καινούρια φούσκα στο ειδικό πνευματικό διαστολέα και την περνάς στο ημιαξόνιο.
Σφίγγεις τον μικρό σφιγκτήρα, βάζεις το ειδικό γράσο που βρίσκεται στη συσκευασία της φούσκας και στη συνέχεια σφίγγεις και τον μεγάλο σφιγκτήρα.
Είσαι έτοιμος από φούσκα.
Η τοποθέτηση του ημιαξονίου στη θέση του είναι η αντίστροφη διαδικασία από αυτή που περιγράφτηκε πιο πάνω.
Η διαδικασία αφαίρεσης φούσκας, αφαίρεσης παλιού γράσου, τοποθέτησης νέας φούσκας και φρέσκου γράσου, διήρκεσε λιγότερο από ένα λεπτό, όταν έγινε στην TS μου (αυτό εννοούσα στην προηγούμενη δημοσίευση).
Όσο για το μηχανικό μου, άλλαξε μαζί με έναν βοηθό του, ένα σαζμάν (αφαίρεση παλιού, τοποθέτηση καινούριου και τα απαραίτητα λυσίματα-δεσίματα) σε ένα Yaris που προετοιμαζόταν για το GTCC σε λιγότερο από 15 λεπτά.
Μάλλον είναι ο David Copperfield.
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση