
03-05-08, 22:53
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Αναφορικά με αυτά που γράφεις Παύλο, ο καθένας παίρνει το αυτοκίνητο που του υπαγορεύουν τα κριτήριά του να αποκτήσει. Από εκεί και πέρα, το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο από τα άλλα -ανταγωνιστικά ή μη- αυτό είναι θέμα καθαρά σχετικό και εξαρτώμενο από το μέγεθος των παρωπίδων που φοράει ο καθένας.
Έτσι, όταν κάποιος λέει ότι π.χ. το TypeR περνάει την TS από επάνω, η πληρωμένη απάντηση είναι πως και το Octavia RS ή το Impreza WRX περνάει από πάνω το TypeR! Ατυχής η σύγκριση, έτσι; Ομοίως και η προηγούμενη! (Δεν το λέω για εσένα, Παύλο, γενικά μιλάω).
Αναφορικά με το ESP, τώρα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέλεξαν τη λύση της τοποθέτησης πολύπλοκων ηλεκτρονικών-ηλεκτρομηχανικών-ηλεκτροϋδραυλικών συστημάτων για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων τους, έτσι;
Απορώ γιατί δεν τοποθέτησαν ένα μπλοκέ διαφορικό ώστε να αναβαθμίσουν απίστευτα αυτόν ακριβώς τον τομέα: την οδική τους συμπεριφορά! Ειδικά, μάλιστα, σε sport κατασκευές όπως -για την Toyota- η σειρά TS.
Τότε, θα βλέπατε πόσο σπανιότερα επεμβαίνει το ESP (VSC για εμάς).
Α! Και ένα διακοπτάκι απενεργοποίησης του VSC (αντίστοιχο με αυτό του Antispin) θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα, ώστε να ικανοποιούνται και οι περισσότερο ανήσυχοι (όχι πως δεν μπορούμε να το κάνουμε εκ των υστέρων )...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|