Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 03-05-08, 22:53
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Αναφορικά με αυτά που γράφεις Παύλο, ο καθένας παίρνει το αυτοκίνητο που του υπαγορεύουν τα κριτήριά του να αποκτήσει. Από εκεί και πέρα, το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο από τα άλλα -ανταγωνιστικά ή μη- αυτό είναι θέμα καθαρά σχετικό και εξαρτώμενο από το μέγεθος των παρωπίδων που φοράει ο καθένας.
Έτσι, όταν κάποιος λέει ότι π.χ. το TypeR περνάει την TS από επάνω, η πληρωμένη απάντηση είναι πως και το Octavia RS ή το Impreza WRX περνάει από πάνω το TypeR! Ατυχής η σύγκριση, έτσι; Ομοίως και η προηγούμενη! (Δεν το λέω για εσένα, Παύλο, γενικά μιλάω).
Αναφορικά με το ESP, τώρα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες επέλεξαν τη λύση της τοποθέτησης πολύπλοκων ηλεκτρονικών-ηλεκτρομηχανικών-ηλεκτροϋδραυλικών συστημάτων για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των αυτοκινήτων τους, έτσι;
Απορώ γιατί δεν τοποθέτησαν ένα μπλοκέ διαφορικό ώστε να αναβαθμίσουν απίστευτα αυτόν ακριβώς τον τομέα: την οδική τους συμπεριφορά! Ειδικά, μάλιστα, σε sport κατασκευές όπως -για την Toyota- η σειρά TS.
Τότε, θα βλέπατε πόσο σπανιότερα επεμβαίνει το ESP (VSC για εμάς).
Α! Και ένα διακοπτάκι απενεργοποίησης του VSC (αντίστοιχο με αυτό του Antispin) θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα, ώστε να ικανοποιούνται και οι περισσότερο ανήσυχοι (όχι πως δεν μπορούμε να το κάνουμε εκ των υστέρων)...
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση