Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 03-05-08, 20:36
pavlosTS Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 18-03-2008
Μοντέλο: Corolla TS pro-f/l
Μηνύματα: 396
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
pavlosTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η περιγραφή σου είναι ακριβέστατη! Ακρίβως όπως είπες το αμάξι είναι σαν να φοράει 2 μοτέρ. Πάντως μετα από συμβίωση 2μιση μηνών με την TS θεωρώ ότι είναι από τα πιο παρεξηγημένα αυτοκίνητα. Όλα όσα διάβαζα πριν το πάρω (όχι εδω μέσα φυσικά) ήταν ανακρίβειες. Μερικές από τις ανακρίβειες που τώρα μου προκαλούν γέλια:

1) το αμάξι μέχρι τις 6000 είναι ένα νορμάλ 1800αρι.
Πραγματικά δεν ξέρω πολλά νορμάλ 1800αρια που έχουν συμπίεση 11,5:1 και ρεπρίζ καλύτερες από (δεν το λέω σαν σύγκριση) σαξόραλο

2) Το αμάξι είναι σκοτώστρα για αυτό έχει ESP, το TypeR δεν έχει ESP και κρατάει καλύτερα
Εγώ ξέρω ότι έκανα ταξίδι με φθαρμένα λάστιχα και βροχή σε βουνό και ούτε στιγμή δεν ένιωσα οτι κινδυνεύω. Φίλος μου που ψάχνει να αγοράσει TypeR και το έχει οδηγήσει πολλές φορές μου λέει ότι σε κακό οδόστρωμα (σπάνιο για Ελλάδα ε?) το TypeR βγάζει τρελά μούτρα και πολύ θα ήθελε να έχει ESP. Το θέμα είναι ότι έχουν κατηγορήσει τόσο πόλυ την TS για το ESP που έφτασαν στο σημείο να λένε μην την πάρετε γιατί έχει ESP (βέβαια το ότι το καινούριο TypeR έχει ESP δεν λένε τίποτε...). Και κάτω άσχετο, από τότε που έβαλα λάστιχα το ESP εξαφανίστηκε

3) Σιγά το γρήγορο, το TypeR το περνάει από πάνω
Καταρχήν το TypeR είναι πιο γρήγορο, δεν το περνάει όμως από πάνω. Κατά 2ο είναι άδικο να συγκρίνουμε ένα μοτέρ 1800 κυβικά με ένα 2λιτρο.

Σόρυ για το μεγάλο ποστ, ξέρω ότι πολλοί δεν θα συμφωνείται με αυτά που γράφω, αλλά είχα αγανακτήσει και βρήκα ευκαιρία να τα πω. Για να καταλάβετε, σε ένα άλλο φορουμ ένας ρώταγε τί να πάρει, corolla TS ή huyndai coupe 2lt και όλοι έλεγαν πάρε huyndai γιατί η corolla δεν κρατάει...
Απάντηση με παράθεση