
18-04-08, 20:18
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 56
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Απλά, το συγκεκριμένο περιοδικό, δεν το λαμβάνει σοβαρά υπόψη του κάποιος που το έχει παρακολουθήσει για σχετικά μακρύ χρονικό διάστημα, αφού τότε θα καταλάβει ότι, όντως είναι φοβερά μεροληπτικό (biased όπως έγραψε και ο φίλος Τ180 πιο πάνω). Και αυτό αποτελεί την προσωπική μου άποψη καθώς και αρκετών γνωστών και φίλων...
Ίσως θα έπρεπε να θυμίσω στους νεότερους την εποχή κατά την οποία το -νεοαφιχθέν τότε- AMS είχε αρχίσει να πραγματοποιεί τα τεστ διαρκείας των 100.000km. Τότε, λοιπόν, είχαν κάνει τη δοκιμή διαρκείας της τότε Corolla (δεν θυμάμαι το μοντέλο παιδιά, συγνώμη, αλλά ήταν η sedan έκδοση). Επειδή, κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα δεν είχαν βρει στο αυτοκίνητο -αφού ούτε καν τακάκια δεν είχε χρειαστεί να αλλάξουν (!) και είχαν μείνει με ανοιχτό στόμα-, είχαν υπερτονίσει το ένα λαμπάκι θέσης πίσω που είχε καεί και είχαν αφιερώσει ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ για να στηλιτεύσουν ΤΟ ΠΑΤΑΚΙ ΤΟΥ PORT BAGGAGE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΛΕΠΤΗ ΜΟΚΕΤΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ!!!!
Απίστευτο πρόβλημα, έτσι; Τόσο σοβαρό, που επηρεάζει την αξιοπιστία και τη γενική εικόνα του αυτοκινήτου...
Κάποιος μεγαλύτερος, μπορεί να θυμάται ότι μία Mercedes SL της τότε εποχής είχε πρόβλημα και με την μαλακή κουκούλα της, αλλά και με το δερμάτινο κάθισμα του οδηγού, σημαντικό μέρος των ραφών του οποίου είχαν ξηλωθεί! Αλλά είχε πάρει πολύ υψηλή βαθμολογία...
Μήπως λαμβάνοντας υπόψη και αυτά που σας έγραψα, η υπόθεση της FIAT σας θυμίζει κάτι;
Λέω εγώ τώρα... 
Πάνος.
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|