Η γνωμη μου εμενα, ειναι οτι τα αυτοκινητα ηδη απο μονα τους βγαινουν με μεγαλυτερη απο οτι θα επρεπε διασταση, για να κερδιζουν περισσοτερα οι λαστιχαδες/ζανταδες και να δειχνουν πιο ομορφα. Καλυτερα να μενεις σε μαμα διασταση, με ολα τα αλλα σταθερα.
Για να μεινει σταθερη η γωνιακη ταχυτητα, ειναι απιθανο. Μιλησα για εξαιρετικες συγκυριες. Το βαρος της ζαντας, το βαρος του ελαστικου, το κεντρο βαρους του τροχου, η αυξομειωση της επιφανειας της τριβης, η μεγαλυτερη αεροδυναμικη αντισταση, και η ολη επιπτωση στο μη αναρτωμενο βαρος του οχηματος δεν σου επιτρεπουν να κρατησεις σταθερη τη γωνιακη ταχυτητα. Αλλα ολα αυτα μαζι, μπορουν να καταστρεψουν και την οδικη συμπεριφορα ενος οχηματος.
|