Θέμα: pro f/l ή f/l ?
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #5  
Παλιά 15-04-08, 22:55
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αν πας σε 1.4 όλα έχουν ντίζα. Αν πας σε 16αρια, τα profacelift έχουν ντίζα, ενώ τα facelift ηλεκτρόγκαζο. Η διαφορά τους είναι στην απόκριση του γκαζιού. Πιο άμεσο με ντίζα λιγότερο άμεσο αν είναι ηλεκτρόγκαζο.

Πάντως, μη φανταστείς καμια τρελή υστέρηση στην απόκριση του ηλεκτρόγκαζου. Το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλό σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Εξάλλου, είναι "πρόβλημα" που λύνεται με απλό και δοκιμασμένο τρόπο...

Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, η διαφορά τους είναι πως το facelift έχει τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού (πάνω-κάτω μέσα-έξω,) ενώ το pro έχει μόνο πάνω κάτω...Λόγω της επιπλέον ρύθμισης του facelift μπορέις να φέρεις τη θέση οδήγησης ακριβώς τα μέτρα σου.

Στην κατανάλωση 1.6 με 1.4 δε θα δεις σοβαρή διαφορά, ίσως το 1.6 να κινείται κ πιο άνετα κ σε συνθήκες εθνικής να καίει κ λιγότερο....
Τέλη κυκλοφορίας επίσης τα ίδια, ενώ ασφάλιστρα ελαφρά αυξημένα του 1.6 σε σχέση με το 1.4.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dRiveR7 : 15-04-08 στις 23:03.
Απάντηση με παράθεση