Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #92  
Παλιά 10-04-08, 19:31
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger Εμφάνιση μηνυμάτων
φίλε φοβάμαι οτι αυτή την τεχνολογία πρέπει να τη χειροκροτήσεις (για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη!!! ). Αν βάλεις 10 τουρμπο κα 10 κομπρέσορες δεν μπορεις να παρεις άπειρα άλογα. Πρέπει να σηκώσεις πιεση και πρέπει το μοτέρ να την αντέχει. Πρέπει να προσαρμώσεις τον τρόπο ψεκασμού (FSi άμεσως ψεκασμος της VW) για να έχεις σωστή καύση και όχι προανάφλεξη λόγω μεγάλης πιεσης-συμπίεσης του μειγματος κτλ κτλ. Γιαυτό καίνε μονο 100άρα βενζίνη...
Ας μην βγω off topic, αλλα το μοτερ TSi είναι αρκετά μποροστα!!!

Μα εδω δεν μιλαμε για απειρα αλογα. μιλαμε για συγκεκριμενα 170ps, ιποδυναμη που ειναι εφικτη με ενα light κιολας τουρμπισμα σε ενα 14αρι μοτερ. εχω δει corolla 14αρι σε πιεση 0.55 bar!! να βγαζει αυτα τα αλογα, επομενως η vw δεν εκανε δα και κανενα κατορθωμα.Η χρηση σαλιγκαρου ειναι η πλεον ευκολη και γνωστη λυση για ευκολα αλογα. Η μαγκια φαινεται απο τον δυσκολο δρομο που ειναι αυτος της ατμοσφαιρας. Αν εβγαζε ενα μοτερ δυνατο ατμοσφαιρικο θα ημουν ο πρωτος που θα της εβγαζε το καπελο.ετσι λοιπον η δικια μου γνωμη ειναι οτι αυτη οι κινητηρες δεν ειναι τιποτα το σπουδαιο, τα αλογα που αποδιδουν ειναι ευφικτα με τη χρηση turbo.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ranger : 10-04-08 στις 22:56.
Απάντηση με παράθεση