Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #167  
Παλιά 10-04-08, 12:45
Το avatar του χρήστη antonios7
antonios7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 29-11-2006
Μοντέλο: Corolla 1.3 G6
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 1.065
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 334
antonios7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Απαντώντας στο θέμα:
Δεν πάνε και πολλά χρόνια πίσω που η Subaru (έστω η εν Ελλάδι αντιπροσωπεία) έβγαζε εκδόσεις Impreza 1.6 με 150 και 180ps.
Έχει ακούσει κανείς σας τι πάθαιναν υπό πίεση 180άρια;
(υπό πίεση = τελικιασμένα στην εθνική να κυνηγάνε 2λιτρες-3λιτρες μπέμπες ακόμα και 2λιτρα WRX.)
μπαμ-κρακ-φσσσσ πως λέγεται.

αυτά λόγω πολλών ps σε συνδιασμό με τα λίγα κυβικά.

τα χρόνια πέρασαν βέβαια η vag προχώρησε με αρκετά καλά αποτελέσματα, αλλά η στραβή πάντα μπορεί να γίνει και μάλλον εξαρτάται και από το πόσο βαρύ πόδι έχει ο καθένας σε διάρκεια χρόνου.
εκεί (στην παρατεταμένη πίεση σε διάρκεια χρόνου), περισσότερες πιθανότητες έχει ο (συγκεκριμένος) turbatos να βγάλει πρόβλημα, παρά η ατμόσφαιρα (σε σχέση με τον VVTi μιλάμε). Και όσο πιο πολύ πουσαρισμένος είναι τόσο το χειρότερο.
Δεν ισχύουν βέβαια τα ίδια για τον 2λιτρο TFSI.
Απάντηση με παράθεση