Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #86  
Παλιά 09-04-08, 19:10
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ρε παιδια επειδη η χοντα χρησιμοποιει το vtec εδω και 15 χρονια παει να πει οτι ειναι ξεπερασμενο?? εγω δεν ειδα καμια ευρωπαικη εταιρεια να βγαζει τετοιου ειδους ατμοσφαιρικους κινητηρες-διαμαντια που να αποδιδουν 100+ps/λιτρο. δηλαδη πρεπει να χειροκροτησω την τρομερη τεχνολογια που εχει η vw που πεταξε πανω σε ενα 14ρακι 10 τουρμινες και 10 κομπρεσορες για να βγαλει 170ps? η μηπως το gti που ειναι 2λιτρο τουρμπατο και εχει 200ατια ειναι τεχνολογικο επιτευμα? δεν νομιζω.

Υ.Γ. ο κ20α που φορανε τα ταπερ δεν ειναι στο οριο του και σηκωνει αρκετη βελτιωση σαν ατμοσφαιρικο . απλα τα χρηματα που πρεπει να δωσεις ειναι αρκετα και δεν βελτιωνεται τοσο οικονομικα οπως τα τουρμπατα που τα βαζεις ενα προγραμμα και παιρνεις ενα σωρο αλογα. το ταπερ του φιλου μου με εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω, προγραμμα και σκουπα εχει 230 δυναμομετρημενα αλογα(η διαφορα που εχει σε σχεση με μαμα ταπερ ειναι μεγαλη και στο δρομο τσαγιαζει αυτοκινητα με αρκετα παραπανω απο 230ps που αποδιδει αυτο). αν μπουνε πανω και καλοι εκεντροφοροι και κανενα τετραπεταλουδο καταλαβαινεται που μπορει να φτασει αυτος ο κινητηρας στην ατμοσφαιρικη του μορφη...
Απάντηση με παράθεση