Δεν θα μπορούσα να βρώ καλύτερο υποστηρικτή όσο αφορά τα μεγάλο ΔΕΝ μου, για το Cupra!!!! Η ποιότητά του μέσα είναι απλά απαράδεκτη! Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες! Επίσης γνωρίζω κι εγώ ότι καίει τα άντερά του. Είναι γεγονός και αυτό!
Για το OPC, ανέφερα και πιο πάνω, όσο ωραίο και αν είναι (που είναι), είναι πολύ περιοριμένοι οι χώροι του μέσα για εμένα! Δυστυχώς. Για αυτό και βγήκε εκτός επιλογών.
Οσο αφορά τον ημιάκαμπτο του Τάπερ, να πούμε ότι έχεις απόλυτο δίκιο Τ180. Είμαι κι εγώ απόλυτα σίγουρος ότι επειδή έχει ημιάκαμπτο, σαφώς και δεν είναι ημιάκαμπτος της πλάκας. Αλλωστε, όλα τα υπόλοιπα που φοράγανε ημιάκαμπτους είχανε προβλήματα??? Δεν νομίζω. Και να τονίσουμε, ότι το ίδιο το στήσιμό του, είναι αυτό που σε κάνει να "αδιαφορείς" που δεν έχει πολλαπλών συνδέσμων. Οσο για τις επιδόσεις, έχω την εντύπωση ότι δεν πρέπει να τα πηγαίνει και τόσο καλά σε σχέση με τα υπόλοιπα που αναφέρουμε.
Επίσης μου κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση ο χρόνος που δίνουνε για τα 0-100. Εργοστασιακά του δίνουνε 6,6, με 19,6Kg ροπή!!!! Οταν το Cupra με 260 άλογα, 30Kg ροπή, δίνουνε εργοστασιακά 6,3 τα 0-100, και όταν στο GTi με 200 άλογα, και 28Kg ροπή (αν δεν απατώμαι) του δίνουνε 6,4 τα 0-100. Είναι απορίας άξιον για τα νούμερα που δίνουνε, γιατί απο όσο ξέρω..... το TYPE-R είναι αρκετά πίσω.... ειδικά απο το Cupra!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|