Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #55  
Παλιά 09-04-08, 09:05
Το avatar του χρήστη T180
T180 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 234
T180 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν σκοπευω να κανω hijack το thread οποτε δεν θα αναφερω ξανα τιποτα για αξιοπιστια αυτοκινητων. Απλα οπως ολοι εχουμε παραδειγματα φιλων/γνωστων ή και αγνωστων σε διαφορα forums στο internet, ετσι εχω και γω.

Εψαχνα χθες το drive Ιανουαριου να βρω τους χρονους ολων των hot hatches στις Σερρες. Τελικα δεν το βρηκα. Αν καποιος το εχει ας το ποσταρει. Νομιζω ομως το GTI εχει μεινει αρκετα πισω απο το νεο Type-R. Οπως και το MPS ηταν το γρηγοροτερο ολων. Για κατι που ειμαι σιγουρος και μου ειχε κανει εντυπωσει ειναι οτι το MX-5 το διλιτρο με τα 160 αλογα ηταν δυο δευτερολεπτα ταχυτερο απο το Golf GTI και μαλιστα εχει λιγο χειροτερη αναλογια κιλων ανα ιππο. Επισης εχει και περισσοτερα drivetrain losses λογω πισω κινησης και πολυ λιγοτερη ροπη. Παρ'ολα αυτα ειναι τοσο βιδωμενο που γυρναει τις Σερρες πολυ γρηγορα.

Δεν ειπα ποτε οτι το Golf GTI δεν ειναι στημενο. Ειπα οτι δεν ειναι οσο στημενο ειναι το Type R. Ουτε οσο στημενο ειναι το Leon Cupra ουτε οσο το MPS. Και μιας που ανεφερα το Cupra:

Ειναι πανεμορφο εξωτερικα, ασχημο εσωτερικα, μη ποιοτικο, επιδοσεις φωτια, στημενο σωστα, αλλα καθολου ανετο για καθημερινη οδηγηση και βολτιτσες. Καιει πολυ, αλλα λιγοτερο και απο Astra OPC και 3 MPS.

Επειδη το θεμα με τους ημιακαμπτους και του πολλαπλους εχει γινει το hype των περιοδικων τα τελευταια χρονια, ας ξεκαθαρισουμε κατι.

Υπαρχουν ημιακαμπτοι και ημιακαμπτοι οπως πολλαπλοι και πολλαπλοι.
Αλλο ο ημιακαμπτος του Aygo και αλλος του Type-R. Αλλο οι πολλαπλοι του Golf (που στην ουσια ειναι Ford-Control Blade απο το Focus MK1) και αλλο οι πολλαπλοι της 911 Turbo.

Σιγουρα μια ανεξαρτητη αναρτηση βοηθαει πολυ, αλλα το overall στησιμο επηρεαζεται απο πολλα περισσοτερα πραγματα.

EDIT:
Λιγα πραγματα για το OPC. Ομορφο μεσα εξω, ειδικα μεσα (και ειναι ποιοτικο) , η χειροτερη οδικη συμπεριφορα για τα δεδομενα της κατηγοριας, κτηνος το μοτερ, ποναει και σε αυτο η καταναλωση. Στις ευθειες κανει πλακα σε πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα, αλλα στις στροφες μενει πισω.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη T180 : 09-04-08 στις 09:16.
Απάντηση με παράθεση