
08-04-08, 22:48
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 03-03-2008
Περιοχή:
ΜΑΡΟΥΣΙ
Μηνύματα: 6
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
Όχι φίλε, δεν κερδίζουμε χαμηλά... Αντιθέτως αν στις 2.000 ο εκκεντροφόρος έχει τη ρύθμιση των 6.000 στροφών τότε το μοτέρ θα μπερδεύει, θα χτυπάει πυράκια, δεν θα κρατάει ρελαντί, θα καίει σίγουρα πολύ κτλ κτλ. Θα είναι το αμάξι σαν κάτι pegeot rally που φοράνε άγριους εκκεντροφόρους και γρανάζι για ρύθμιση που χαμηλά κροταλίζουν και δυσκολεύονται να κρατήσουν ρελαντί.
Το VVTi υπάρχει για να δουλεύει ο εκκεντροφόρος με τα καλύτερα δυνατά χαρακτηριστικά (καταλάνωση, επιδόσεις, εκπομπές ρύπων) ανάλογα με τις εκάστοτε στροφές του κινητήρα .
Μπορείς να παρέμβεις στο χρονισμό για να κερδίσεις λίγη δύναμη, αλλά πάντα σε βάρος της κατανάλωσης. Αυτό μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Με παράλληλο εγκέφαλο και πρόγραμμα (θα ελένξεις τη βαλβίδα του VVTi, δλδ πόσο λάδι στέλνει μεσα στον εκκεντροφόρο και έτσι θα μεταβάλεις το χρονισμο του)
2. θα δώσεις καναδύο δόντια προπορεία στο γρανάζι του εκκεντροφόρου. Έτσι θα έχεις μόνιμα αυτή τη λίγο πιο άγρια ρύθμιση, χωρις να καταργήσεις το σύστημα μεταβλητού χρονισμου. (εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο εύκολο ή έξυπνο πράγμα να καταργήσεις το VVTi)...
|
Αν δωσω ενα -δυο δοντια προπορειας οπως λες τι κερδος θα εχω και ποια ειναι τα μειονεκτηματα???? Ευχαριστω για την ενημερωση!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 08-04-08 στις 23:15.
Αιτία: Greeklish...
|