Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #53  
Παλιά 08-04-08, 20:19
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η αλήθεια είναι ότι φαντάζομαι ότι το τάπερ θα πρέπει να αντέχει παραπάνω λόγω ατμόσφαιρας! Εχει φτιαχτεί για να βαράει ΨΗΛΟΎΣ κόφτες!

Δεν θα έλεγα όχι σε ένα GTi με κλειστά μάτια...... το σκέφτομαι..... δεν το κρύβω.....

Η ποιότητα των εσωτερικών σαφώς και είναι ανώτερη στην Honda από τα υπόλοιπα.... δεν συγκρίνονται απλά.

Ομως όσο αφορά τα μηχανικά μέρη.... εκεί υπάρχουνε ενστάσεις εκατέρωθεν για την κάθε πλευρά. Σίγουρα η παρουσία ημιάκαμπτου πίσω, στο καινούργιο τάπερ, του έχει κόψει πολλά, όμως η γραμμικότητα που απέκτησε σε σχέση με το προηγούμενο το έκανε πιο "αυτοκίνητο".
Απο την άλλη το GTi είναι όντως πιο στημένο. Καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Δεν ξέρω αν είναι πιο "αυτοκίνητο", ή αν είναι πιο ωμό (άλλωστε για αυτό και το συζητάμε εδώ!).

Εν κατακλείδι, βρισκόμαστε να κρίνουμε πλέον τα εξής (Βγάζω το EOS καθώς είναι καθαρά υποκειμενική επιλογή) :

1. MAZDA 3 MPS
2. MAZDA RX8 Facelift
3. HONDA TYPE-R
4. GOLF GTi

Δεν μπαίνω στην διαδικασία τούρμπο ή ατμόσφαιρα (αν και οπαδός της ατμόσφαιρας), γιατί αυτό ειλικρινά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Και αυτό γιατί δέχομαι ότι και οι 2 λύσεις πλέον είναι αρκετά αξιόπιστες. Το αν θα πέσεις σε προβληματικό όχημα ή όχι, οφείλεται και λίγο στην τύχη. Γιατί οι μεμονωμένες περιπτώσεις δεν μπορούνε να καταδικάσουν ή να προωθήσουν ένα μοντέλο. Ο κάθε ένας μας θα έχει να πει για περίπτωση φίλου ή γνωστού, θετική ή αρνητική.


Κάτι ακόμα :
Η Εγγύηση όμως και τα κόστη συντήρησης δεν παίζουνε κάποιο ρόλο? Δεν έχει αναφερθεί σχεδόν κανείς σε αυτά.

Υ.Γ. Οπως ήδη έχω αναφέρει, τα SEAT δεν τα συζητάω (όπως και όλα τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας, για λόγους που εξήγησα). Εάν υπάρχει πιστεύετε κάποιο αντίστοιχων προσόντων και ποιότητας, και άξιο αναφοράς (πάντα για την κατηγορία 200 αλόγων), σε καινούργιο πάντα, και με ταβάνι τα 30000Ε, μπορούμε να το συζητήσουμε και αυτό.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση