Η αλήθεια είναι ότι φαντάζομαι ότι το τάπερ θα πρέπει να αντέχει παραπάνω λόγω ατμόσφαιρας! Εχει φτιαχτεί για να βαράει ΨΗΛΟΎΣ κόφτες!
Δεν θα έλεγα όχι σε ένα GTi με κλειστά μάτια...... το σκέφτομαι..... δεν το κρύβω.....
Η ποιότητα των εσωτερικών σαφώς και είναι ανώτερη στην Honda από τα υπόλοιπα.... δεν συγκρίνονται απλά.
Ομως όσο αφορά τα μηχανικά μέρη.... εκεί υπάρχουνε ενστάσεις εκατέρωθεν για την κάθε πλευρά. Σίγουρα η παρουσία ημιάκαμπτου πίσω, στο καινούργιο τάπερ, του έχει κόψει πολλά, όμως η γραμμικότητα που απέκτησε σε σχέση με το προηγούμενο το έκανε πιο "αυτοκίνητο".
Απο την άλλη το GTi είναι όντως πιο στημένο. Καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Δεν ξέρω αν είναι πιο "αυτοκίνητο", ή αν είναι πιο ωμό (άλλωστε για αυτό και το συζητάμε εδώ!).
Εν κατακλείδι, βρισκόμαστε να κρίνουμε πλέον τα εξής (Βγάζω το EOS καθώς είναι καθαρά υποκειμενική επιλογή) :
1. MAZDA 3 MPS
2. MAZDA RX8 Facelift
3. HONDA TYPE-R
4. GOLF GTi
Δεν μπαίνω στην διαδικασία τούρμπο ή ατμόσφαιρα (αν και οπαδός της ατμόσφαιρας), γιατί αυτό ειλικρινά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Και αυτό γιατί δέχομαι ότι και οι 2 λύσεις πλέον είναι αρκετά αξιόπιστες. Το αν θα πέσεις σε προβληματικό όχημα ή όχι, οφείλεται και λίγο στην τύχη. Γιατί οι μεμονωμένες περιπτώσεις δεν μπορούνε να καταδικάσουν ή να προωθήσουν ένα μοντέλο. Ο κάθε ένας μας θα έχει να πει για περίπτωση φίλου ή γνωστού, θετική ή αρνητική.
Κάτι ακόμα :
Η Εγγύηση όμως και τα κόστη συντήρησης δεν παίζουνε κάποιο ρόλο? Δεν έχει αναφερθεί σχεδόν κανείς σε αυτά.
Υ.Γ. Οπως ήδη έχω αναφέρει, τα SEAT δεν τα συζητάω (όπως και όλα τα υπόλοιπα της ίδιας κατηγορίας, για λόγους που εξήγησα). Εάν υπάρχει πιστεύετε κάποιο αντίστοιχων προσόντων και ποιότητας, και άξιο αναφοράς (πάντα για την κατηγορία 200 αλόγων), σε καινούργιο πάντα, και με ταβάνι τα 30000Ε, μπορούμε να το συζητήσουμε και αυτό.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|