Στα TS το ιδανικότερο για όλες τις συνθήκες είναι το 10-30. Βέβαια και με το 10-40 δε θα έχεις πρόβλημα μιας κ βρίσκεται κοντά στις επιτρεπόμενες θερμοκρασίες λειτουργίας με το 10-30, αλλά θα λιπαίνει λίγο χειρότερα όταν είναι σε full θερμοκρασίες....
Πες μας αν ξέρεις τις προδιαγραφές του λαδιού που έβαλες, γιατί μόνο από εκεί μπορεί να αντιμετωπίσες πρόβλημα αν δεν υπερκαλύπτει αυτές που ζητά το μοτέρ...
Καλύτερα να κάνεις μια αλλαγή με κάποιο 10-30 που να καλύπτει την ΑPI SL, έστω και για ψυχολογικούς μόνο λόγους...
Επίσης, καλό θα ήταν να μην "τσιγγουνευόμαστε" στα λεφτά των λαδιών και να μπάινει πάντα κάποιο καλό και κυρίως κατάλληλο λάδι για τα μοτέρ μας...
Υ.Γ. Το λάδι της hyundai με ποιό σκεπτικό το προτίμησες?
|