Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #795  
Παλιά 04-04-08, 00:27
Το avatar του χρήστη trd.si
trd.si Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 07-01-2008
Περιοχή: ΜΠΡΑΧΑΜΕΣ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 383
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
trd.si είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από trelokomio Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε μου για να καταλαβεις τι εννοω ο κολλητος μου που ανεφερα πριν με το 1.4 εδω και μια εβδομαδα το εκανε μετατροπη και του εβαλε τον b16a (170ps γιαπωνεζικος) και ανοιξαμε με corolla ts και πηγαιναν κοπιες μεχρι τις τριτες και απο τεταρτη αρχισε να ανοιγει η διαφορα υπερ τις ts σιγα σιγα. σε b16b με τα 185 ps δεν εχω μπει αλλα λογικα θα ειναι γρηγοροτερο απο το β16α που εχει ο κολλητος μου. οποτε καταλαβαινεις γιατι γκαζι μιλαμε.για αυτο σου λεω κατι δεν πηγαινε σωστα με το συγκεκριμενο που τα δοκιμασες.....
ξερω πολυ καλα φιλε μου τι εννοεις κ μενα η παρεα μου εχει χοντα 1.5 vtec 1.6 vtec κ 2.0 type rπου ειναι καμμενοι κ κολλημενοι χοντακιδες.οποτε εχω ψιλο δει τι γινεται κ οντως κατι πρεπει να παιζε με το κουπε αλλα μν ξεχνας οτι ολα τα [ιαπωνικα] μοτερ ΔΝ αποδιδουν το ιδιο στν ελλαδα παιζουν πολλοι παραμετροι γιατυτο αλλα κ παλι δν δικαιολογουσε τν μικρη διαφορα αναμεσα στο ταπερ κ στο κορολλα μου