Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #39  
Παλιά 28-03-08, 23:43
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από T180 Εμφάνιση μηνυμάτων
η TS κοπηκε λογω ρυπων. Και μαλιστα ειχε ρυθμιστει με τετοιο τροπο ωστε να βγαζει οσο λιγοτερη βρωμα γινεται. Γιαυτο και δεν ειχε γραμμικη αποδοση, και το lift ηταν ψηλα.
αυτος δεν ειναι ο λογος που η ts δεν ειχε γραμμικη λειτoυργεια και το lift ανοιγε ψηλα. ανοιγε στις 6000rpm περιπου γιατι ειναι αναγκαστικο το αυτοκινητο να εχει αυτες τις στροφες για να δουλεψει με τα αγριεμενα εκεντρα και αν το lift ανοιγε σε ποιο χαμηλες στροφες πολυ απλα το αυτοκινητο θα <<πνιγοταν>> και θα <<κρεμαγε>> δεν θα μπορουσε να δουλεψει σωστα. Ολα τα ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ αυτοκινητα με ΜΟΝΟΠΕΤΑΛΟΥΔΙ εισαγωγη που ειναι φτιαγμενα να στροφορουν μεχρι τις 8500+rpm και αποδιδουν ειδικη ισχυ 100+ps/1000 κυβικα εχουν αυτη τη χαρακτιριστικη ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΗ λειτουργεια με αποτομα ξεσπασματα στι ψηλες στροφες(5500+rpm) στο σημειο δηλαδη που αναλαμβανουν δραση τα αγριεμενα εκκεντρα.
Απάντηση με παράθεση