Βρε παιδιά, δεν μπορεί να περνάνε ρύπους το τάπερ, όλα τα TSI κτλ, και να μην μπορεί να περάσει η TS!!!! Απλά η ΤΟΥΟΤΑ έψαχνε την αφορμή για να την κόψει... την δικαιολογία για τον πολύ κόσμο!
Είναι αδιανόητο να πιστέψω ότι η ΤΟΥΟΤΑ δεν μπορεί να βγάλει αυτοκίνητο σε κατηγορία Gti, που να μην μπορεί να περάσει τους ρύπους!
Απλά δεν ήθελε πλέον να το βγάζει. Και όπως είπαμε και πιο πάνω, Οταν δεν πουλάει..... δεν το προσφέρεις! Ο λόγος που κόπηκανε τα Celica + MR2 ήτανε καθαρά εμπορικός! 8500 κομμάτια είχε πουλήσει το Celica σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, και περίπου 5000 το MR2!!!! Με τέτοια νούμερα πολύ καλά έκανε και τα έκοψε! Οταν έχεις πατώσει σε μια κατηγορία, δεν υπάρχει λόγος να συνεχίζεις να παράγεις το μοντέλο αυτής της κατηγορίας! Και βέβαια, η Celica καλώς η κακώς, και επανερχόμαστε στης επιλογές, δεν διέθετε τα μοτέρ της προηγούμενης! Που πήγανε τα 180, 200, 225 άλογα???? Δεν μπορείς να βγάζεις ένα σπορτίφ μοντέλο χωρίς σπορτίφ μοτέρ! Celica με 147 άλογα? Αντε και η TS! Είναι δυνατόν? Αν κανείς συνυπολογίσει και την αυξημένη τιμή όλων των ΤΟΥΟΤΑ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καταλαβαίνει εύκολα κανείς, για πιο λόγο δεν είχανε τύχη να επιζήσουνε με τέτοιον ανταγωνισμό!
Πλέον αυτήν την κατηγορία -εκτός Japan- δεν την θέλει. Τουλάχιστον τώρα! Γιατί πιστεύω ότι θέλει - δε θέλει, θα πρέπει να επανέλθει σε αυτην την κατηγορία! Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς τόσα πολλά λεφτά που επενδύονται στην F1, S2000 κτλ κτλ κτλ. (με προοπτική επανόδου και στα WRC!!!). Γιατί, όπως ειπώθηκε και σε άλλο πόστ, αυτές οι διοργανώσεις οδηγούνε και σε σπορτίφ μοντέλα, ακριβώς για να ταυτίζονται με τα αγωνιστικά (άρα καλύτερες πωλήσεις!!!).
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|