Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #31  
Παλιά 27-03-08, 16:26
Το avatar του χρήστη trelokomio
trelokomio Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 06-02-2008
Μοντέλο: E12 1.4 f/l
Περιοχή: Θεσσαλια
Μηνύματα: 408
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 253
trelokomio είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
η δικη μου αποψη ειναι οτι οταν γινει(και αμα γινει αυτο σε 4-5 χρονια που λες γιατι εγω νομιζω οτι θα γινει στο πολυ πιο μακρινο μελλον) το συζηταμε τοτε. σημερα ομως στο 2008 που ζουμε αυτα φανταζουν παρα πολυ μακρινα και δεν βλεπω τον λογο που η toyota απουσιαζει απο αυτη την κατηγορια των gti. εγω αυτη την toyota εμαθα και αγαπησα με τα διαφορα διαμαντια που εβγαζε και τα αγοραζες αποκλειστικα και μονο για να βγαζεις τρελα γουστα.δεν λεω καλη η κατηγορια των 30+ αλλα οπως και ο panagiotisfx πολυ σωστα ανεφερε αυτη την κατηγορια την ειχε κερδισει ηδη, και δεν νομιζω πως η κατηγορια των 20-30 ετων ειναι παντελος αδιαφορη. υπαρχει και εκει ενα ευρη κοινο το οποιο ομως αν η toyota δεν κανει κατι θα χασει εντελος. και αυτο που αναφερθηκε σε προηγουμενο μυνημα για το lexus σχετικα με επιδοσεις-αξιοπιστια δεν νομιζω πως ειναι αναγκη να σκασεις τοσα χρηματα για να διαθετει ενα αυτοκινητο το πακετο επιδοσεων-αξιοπιστιας. δηλ. μια ts που κοστιζε 26000 η ενα ταπερ των 30000 δεν διεθεταν(και πολυ επιτυχημενα μαλιστα) αυτο το πακετο?
Απάντηση με παράθεση