Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 27-03-08, 10:57
Το avatar του χρήστη T180
T180 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 20-10-2007
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 234
T180 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
/respect Ayrton.

Θα συμφωνησω 101%.

Τη στιγμη που ποσταρουμε εδω, η TOYOTA δαπανα τα περισσοτερα χρηματα απο καθε αλλη αυτοκινητοβιομηχανια σε δεκαδες projects υψηλης τεχνολογιας. Χωρις να ξερουμε τι πλανα υπαρχουν μεσα στο TMC σιγουρο ειναι οτι υπαρχει πληθωρα αναπτυξης καινοτομιων που θα τα δουμε στα αυτοκινητα μας μετα απο μια δεκαετια.

Στο θεμα μαρκετινγκ η TOYOTA εχει δωσει πρωτεραιοτητες. Σε μια αγορα οπως αυτη της Ελλαδας, λειπουν τα αντιστοιχα υψηλου κυβισμου μοντελα, ή και πετρελαιοκινητα που στην Ευρωπη ενδιαφερουν μεγαλυτερο κομματι της αγορας. Και φυσικα οσο μεγαλυτερη ειναι μια αγορα τοσο πιο μελετημενες και εξειδικευμενες κινησεις γινονται απο την TOYOTA. Στη Ρωσια για παραδειγμα, η TOYOTA θα δωσει το Camry, και οχι το Avensis. Και η Toyota στη Ρωσσια εχει επενδυσει πολλα, σε εργοστασια, υποδομες κλπ. Δευτερη σε πωλησεις ειναι, μετα την εγχωρια LADA.

Στην Αμερικη, η Toyota εχει μια τελειως διαφορετικη γκαμα αυτοκινητων αλλα και κινητηρων. Ειναι λογικα ολα αυτα, μιας και ο Αμερικανος αντιλαμβανεται αλλιως το αυτοκινητο απο τον Ευρωπαιο. Στην Νοτια Αφρικη κατασκευαζονται ακομα Land Cruiser του 1980 και τροφοδοτει ολη την Αφρικη, με οχηματα για συγκεκριμενες αναγκες (ταξι για σαφαρι στις σαβανες κλπ).

Ολες αυτες οι κινησεις ειναι μελετημενες αριστα. Οπως μελετημενη ειναι η καταργηση της Celica και του MR2. O πρωην manager της Toyota Motor Europe, Αθανασοπουλος, (νυν της ΔΕΗ!) ειχει πει οτι αν δεν ειμαστε απολυτως σιγουροι οτι ενα project θα εχει 90+% επιτυχια, αυτο δεν θα βγει στη παραγωγη.

Η Celica εχει ονομα βαρυ σαν ιστορια. Προσωπικα πιστευω οτι θα ξαναβγει, και θα ειναι η πιο εντυπωσιακη Celica ολων των εποχων. Και η Supra μπορει να ξαναβγει. Το βεβαιο ειναι, οτι αυτα τα αυτοκινητα, δεν θα εχουν καμμια σχεση με τα βενζινοβορα κτηνη του παρελθοντος, αλλα θα συνδυαζουν επιδοσεις και οικολογια.

Κακα τα ψεμματα. Η Toyota εχει δωσει βαρος στη Lexus. Και μεσα σε λιγα χρονια η Lexus εχει καταφερει να εχει αυτοκινητα τα οποια οχι απλα κοντραρουν Mercedes και BMW αλλα τα ξεπερνανε. Πχ (LS 600h). IS-F και LF-A ειναι ενα μικρο δειγμα της προσπαθεις προσδιορισμου της Lexus με τη ταχυτητα, αλλα και του επαναπροσδιορισμου της TOYOTA με τα sport αυτοκινητα. Μπορει να αποτελουν halo cars , αλλα ειναι μια αρχη.

Η TOYOTA με τις προσφατες συμμαχιες της με ISUZU, SUBARU, και σε συνδυασμο με την αδελφη YAMAHA, εχει προσβαση σε ολες τις πτυχες της συγχρονης τεχνολογιας των αυτοκινητων.
ISUZU πετρελαιοκινητηρες.
SUBARU boxer κινητηρες / τετρακινηση.
YAMAHA υψηλων επιδοσεων βενζινοκινητηρες.

Ο πρωτος συνδυασμος εφερε το πρωτο boxer diesel μοτερ στο Impreza. Ενας δευτερος μιλαει για τετρακινητα Avensis και πισωκινητα Celica, καθως και συνυπαρξη Symmetrical AWD με Hybrid Synergy Drive. Και τελος τα μοτερ Yamaha - Toyota απο το δικυλινδρο του IQ μεχρι το 8 κυλινδρο πενταλιτρο του IS-F. Τελος μη ξεχναμε η δουλεια που εχει γινει στα κιβωτια. Το IS-F εχει πιο γρηγορο κιβωτιο απο την 599GTB και τα mainstream MMT εχουν υπερβολικα χαμηλες καταναλωσεις. Και για την Toyota αυτα δεν ειναι αρκετα, μιας και εχει πει οτι μεχρι το 2010 ολα τα κιβωτια θα αντικατασταθουν απο καινουρια. Οπως και οι κινητηρες VVT-i απο τους Valvematic. Οσο για την υβριδικη τεχνολογια, ηδη κοιταει της μεθεπομενης γενιας μπαταριες (ψευδαργυρου), ενω οπως ολα δειχνουν θα ενσωματωσει μπαταριες λιθιου στο Hybrid Synergy Drive τριτης γεννιας. Και παραλληλα με ολα αυτα, οι κυψελλες καυσιμου εξελισσοντε γοργα ωστε απο το 2020 να οδηγαμε τετοια οχηματα.Και μεσα σε ολα αυτα, υπαρχουν και ολες οι νεες τεχνολογιες σχετικα με τα ηλεκτρονικα συστημα, συστημα παθητικης και ενεργητικης ασφαλειας.
Απάντηση με παράθεση