Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #12  
Παλιά 27-03-08, 08:43
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 542
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αντε λοιπόν, ας καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Ολα όσα μας είπες φίλε ΚΟΜΙ και συμφωνήσανε όλοι μαζί σου, κάτι που θα κάνω κι εγώ, είναι όλα όσα λέγαμε όλοι μας σε άλλο τόπικ. Εκεί βέβαια διαφωνούσες με όλους μας, αντίθετα εδώ, συμφωνείς με όλα αυτά!

Πάμε τώρα στην δικιά μου άποψη, αν και θα είναι αντίγραφο των όσων λέγαμε στο άλλο τόπικ, γιατί δεν άλλαξε κάτι.

Η ΤΟΥΟΤΑ σαν εταιρεία, έχει έναν σκοπό. Ποιός είναι αυτός ο σκοπός? Τα όσο μεγαλύτερα κέρδη γίνεται! Αυτό λοιπόν πως επιτυγχάνεται? Μεγαλώνοντας της πωλήσεις σου σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρίν απο μερικά χρόνια, η ΤΟΥΟΤΑ πήρε μια αρκετά σημαντική απόφαση, να αναστείλει την παραγωγή των Celica + MR2. Και βεβαίως την αλλαγή της Corolla σε Auris (όχι όμως σε όλον τον πλανήτη - δλδ όχι σε αγορές ριψοκίνδυνες να χαθούνε πωλήσεις!!!!). Ολες αυτές οι κινήσεις ήτανε ενα ρίσκο. Ενα ρίσκο, με σκοπό να μεγαλώσει τα κέρδη της. Απέδωσε το ρίσκο? Και ΒΕΒΑΙΑ! Μετά από πολλές δεκαετίες η GM είδε μια άλλη εταιρεία να της παίρνει την πρωτιά σε πωλήσεις αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο! Η ΤΟΥΟΤΑ ανακοίνωσε τεράστια κέρδη για την προηγούμενη οικονομική χρονιά. Οπότε εκ του αποτελέσματος κρινόμενη η ΤΟΥΟΤΑ τα κατάφερε μια χαρά. Αν συνυπολογίσει κανείς ότι με την εξαγορά της SUBARU (ή έστω με την συμμετοχή της σε αυτήν), απέκτησε και τεχνολογία που δεν είχε, συν το ότι το Hybrid Synergy Drive οδεύει στην 3η (παρακαλώ!!!) γενιά του (την ώρα που όλοι οι υπόλοιποι αγκομαχάνε να βγάλουνε την πρώτη τους προσπάθεια στην παραγωγή, και κάποιοι αποτυγχάνουνε παταγωδώς (βλ. Honda)), είναι εύκολο να συμπεράνει κανείς ότι η ΤΟΥΟΤΑ πλέον και επίσημα, βρίσκεται σε πολύ διαφορετικό επίπεδο απο όλους τους άλλους. Οπως λές και εσύ Φίλε ΚΟΜΙ, 10+ χρόνια μπροστά!

Πώς επιτεύχθησαν αυτά όλα λοιπόν απο την στιγμή που κατήργησε όλα τα "δυνατά" μοντέλα που είχε??? Αλλάζοντας TARGET GROUP!!!! Η ΤΟΥΟΤΑ έπαψε να ενδιαφέρεται να κερδίσει τους τρελλόγκαζους, δεν ενδιαφέρεται πλέον να προσφέρει άλογα στο μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη (Η Ιαπωνία αποτελεί την μοναδική της εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, και το αποδεικνύει περίτρανα με όλα της τα μοντέλα, τα οποία αποκτάνε αρκετά δυνατά μοτέρ στην χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου!). Ποιό είναι λοιπόν το Target Group που μπήκε στο στόχαστρο της ΤΟΥΟΤΑ? Το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας! Ποιό είναι αυτό? Το ηλικιακό κομμάτι των 30+!!! Τι σημαίνει αυτό? Οτι απευθύνεται σε οικογενειάρχες, σε υποψήφιους οικογενειάρχες, αλλά και σε ανθρώπους που θέλουνε να μετακινούνται εύκολα στης μεγαλουπόλεις! Τι σημαίνει πρακτικά αυτό? Οτι κρατάει το Avensis (βλ. οικογενειακό), κρατάει την Corolla (σε σεντάν μόνο, άρα άλλο ένα οικογενειακό), κρατάει ένα SUV (το RAV4, που πάλι απευθύνεται σε οικογένεια), και πλέον 3 μικρά!!! (βλ. Yaris, Aygo, και IQ). Ο προσανατολισμός της είναι κάτι παραπάνω απο σαφές! Απέδωσε αυτή της η κίνηση? Και με το παραπάνω (Το αναλύσαμε πιο πάνω!). Συγχρόνως όλα αυτά τα δίνει χωρίς πληθώρα επιλογών σε μοτέρ, κάτι αυτονόητο, απο την στιγμή που έχει βγάλει απο την παραγωγή όλα τα "δυνατά" μοτέρ!

Ολα αυτά ισχύουνε απο την πλευρά της ΤΟΥΟΤΑ. Απο την πλευρά του καταναλωτή τι ισχύει όμως?

Ο καταναλωτής, εάν επιλέξει την ΤΟΥΟΤΑ, το κάνει επειδή γνωρίζει ότι θα πληρώσει κάτι παραπάνω, και θα πάρει κάτι το οποίο δύσκολα θα του δημιουργήσει πρόβλημα! Δεν μιλάω για τα χρόνια της εγγύησης, γιατί αυτό είναι τρικ ελληνικό, όπως όλοι σας πολύ καλά γνωρίζετε! Μιλάω για την ποιότητα που συνοδεύει το όνομα ΤΟΥΟΤΑ, και το οποίο η ΤΟΥΟΤΑ το έχει αποδείξει περίτρανα όλα αυτά τα χρόνια! Αρα λοιπόν, ο καταναλωτής που θα εμπιστευθεί την ΤΟΥΟΤΑ πλέον, είναι ένας άνθρωπος, ώριμος, που ξέρει πολύ καλά τι θέλει, κατασταλαγμένος στης επιλογές του αλλά και στης προτεραιότητές τους. Θα πάρει ΤΟΥΟΤΑ γιατί θα πεί, "τέρμα τα γκάζια, ώρα να σοβαρευτούμε". Και τι κάνουμε όλοι εμείς που θέλουμε δύναμη? Απλά δεν επιλέγουμε ΤΟΥΟΤΑ. Γιατί? Γιατί η ΤΟΥΟΤΑ έχει χαράξη άλλη γραμμή. Δεν απευθύνεται σε εμάς πλέον! Ολοι μας όμως είμαι σίγουρος θα γυρίσουμε εκεί, όταν θα θέλουμε να ησυχάσουμε "οδηγικά". Οπως και εγώ. Τώρα όμως που ακόμα -όσο δεν μπαίνει στο πρόγραμμα το παιδί- μπορώ να ευχαριστιέμαι, θα πάω κάπου όπου θα πάρω λίγη ένταση ακόμα.

Εν κατακλείδι λοιπόν, η πολιτική της ΤΟΥΟΤΑ για την ίδια την εταιρεία είναι υπερ του δέοντως επιτυχημένη. Για τους καταναλωτές που πλέον απευθύνεται είναι απο της καλύτερες επιλογές. Για όσους όμως ψάχνουνε κάτι διαφορετικό, η ΤΟΥΟΤΑ δεν μπορεί να το δώσει, γιατί ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να το δώσει (Δεν μπορείς να συντηρείς μια γραμμή παραγωγής κάποιων μοντέλων που σε ολη την Ευρώπη είχανε τα χειρότερα νούμερα πωλήσεων στης αντίστοιχες κατηγορίες. Αυτή δυστυχώς είναι η αλήθεια, όσο και αν κάποια μοντέλα αγαπηθήκανε στην Ελλάδα. Π.χ. η Celica είχε πουλήσει 8500 κομμάτια σε ένα ολόκληρο έτος! Ετσι δεν μπορείς να συντηρήσεις ένα μοντέλο, και βεβαίως να βοηθάς μια εταιρεία να είναι κερδοφόρα, κάτι το οποίο είναι και ο σκοπός της!).

Νομίζω ότι τεκμηρίωσα απόλυτα την κάθε πλευρά. Πιστεύω λοιπον ότι όταν αναφερόμαστε στην πολιτική της ΤΟΥΟΤΑ, πρώτα πρέπει να την βλέπουμε απο την πλευρά της ίδιας, και μετά απο την δικιά μας, κυρίως για να ξέρουμε που απευθύνεται αυτή η πολιτική.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση