Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #104  
Παλιά 24-03-08, 21:02
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 339
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδια, ανοιχτε το καπω σας.. Μονο οι 1.6 facelift εχουν ηλεκτρικο γκαζι και αυτο λογω επιλογης του cruise control...

Σοβαρα τωρα. Ανοιχτε το καπω και τραβηχτε μια φωτο απο τη μηχανη σας να σας δειξω που ειναι η ντίζα...
Λογικά το ΗΛ γκάζι που έχουν τα 1600 δεν οφείλετε στο οτι έχουν cruise control

άνετα μπορείς να έχεις cruise control σε αμάξι με ντίζα στο γκάζι χρησημοποιόντας ένα air bypas valve ! μιλάω εκ πείρας γιατί το mustang που είχα δούλευε με τέτοιο σύστημα... τώρα θα μου πείς "τι συγκρίνεις" εντάξι αλλα αυτά τα συστήματα είναι λίγο πολύ ίδια...

Πιστεύω οτι το ΗΛ γκάζι είναι καθαρά για θέμα προστασίας του μοτέρ...

τώρα για το θέμα απόδοσης του 1400 εμένα προσωπικά μία χαρά μου φαίνεται και ας μήν ξεχνάμε οτι η διαφορά ενος ντιζάτου γκαζιού και ενός ΗΛ είναι η άμεση ανταπόκριση της ντίζας σε σχέση με το ΗΛ το οποιο καθυστερεί να δώσει εντολή, δεν έχει καμία σχέση με το πόσο θα τραβάει η μηχανή και σε ποιο φάσμα rpm .
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση