Εμενα Μιτσο, με αφησε στο παραπανο.Μονο ενα πατημα.Μπορει να τσιμπουσα 1-2 αλογακια ακομα, εαν διαβαζε ο εγκεφαλος.
Αυτο που μου εκανε εντυπωσει στο δικο σου, ειναι γιατι μετα τις 5500 εκανε βουτια.Ψοφαγε το μοτερ, ενω η ΤΟΥΟΤΑ ανακοινωνει την μεγιστη δυναμη στις 6000 σαλ.
Σε αλλες δυο carina e συνεβαινε αυτο.Στην πρωτη Ιαπωνικη του αδελφου μου(115) και στην τωρινη Αγγλικη(107).Και στις 2 ψοφαει μετα τις 5500,ενω αντιθετα το δικο μου λυσαει εκει και ανεβαζει δυνατα μεχρι τον κοφτη στις 6700.
Πιστευω οτι με, ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ(γειωσουλες-μπουζακια-καλωδια κ.α)και καλη βενζινη(πηγες και εβαλες 95 ΕΤΕΚΑ, δεν κατουρουσες καλυτερα μεσα)θα συνελθει το μοτερ.
Σιγουρα το μοτερ εχει πολλα παραπανω χιλιομετρα απο τα 185.000.
Εχει 300.000+ η, ο προηγουμενος δεν το συντηρουσε καθολου καλα.Δεν μπορει να καει τοσο λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα.Με τιποτα
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη toyota mania : 15-03-08 στις 22:08.
|