Θέμα: Dyno day.
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #6  
Παλιά 15-03-08, 22:01
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 518
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εμενα Μιτσο, με αφησε στο παραπανο.Μονο ενα πατημα.Μπορει να τσιμπουσα 1-2 αλογακια ακομα, εαν διαβαζε ο εγκεφαλος.
Αυτο που μου εκανε εντυπωσει στο δικο σου, ειναι γιατι μετα τις 5500 εκανε βουτια.Ψοφαγε το μοτερ, ενω η ΤΟΥΟΤΑ ανακοινωνει την μεγιστη δυναμη στις 6000 σαλ.
Σε αλλες δυο carina e συνεβαινε αυτο.Στην πρωτη Ιαπωνικη του αδελφου μου(115) και στην τωρινη Αγγλικη(107).Και στις 2 ψοφαει μετα τις 5500,ενω αντιθετα το δικο μου λυσαει εκει και ανεβαζει δυνατα μεχρι τον κοφτη στις 6700.
Πιστευω οτι με, ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ(γειωσουλες-μπουζακια-καλωδια κ.α)και καλη βενζινη(πηγες και εβαλες 95 ΕΤΕΚΑ, δεν κατουρουσες καλυτερα μεσα)θα συνελθει το μοτερ.
Σιγουρα το μοτερ εχει πολλα παραπανω χιλιομετρα απο τα 185.000.
Εχει 300.000+ η, ο προηγουμενος δεν το συντηρουσε καθολου καλα.Δεν μπορει να καει τοσο λαδι σε αυτα τα χιλιομετρα.Με τιποτα
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη toyota mania : 15-03-08 στις 22:08.
Απάντηση με παράθεση