Μιλαω για μετρημενες απο περιοδικα καταναλωσεις.
Το IS250 μεση καταναλωση 12 με 12,5 και 13 το αυτοματο.
Golf GT 13 και 13,5 το μη DSG.
H μεση καταναλωση στα περιοδικα, δεν ειναι cruising. Το αμαξι το πατανε. Απλα το πανε και στη πολη, και στη εθνικη, και σε επαρχιακο οδικο δικτυο.
Υπο πιεση το GT γραφει και 16 lt/100km σταθερα.
Τελος ο κομπρεσσορας θα καψει, οτι και να κανεις. Οσες στροφες και να το πας.Κοβει απο στροφαλο. H θερμοδυναμικες απωλειες ενος τετοιου συνολου ειναι τεραστιες. Τα intercooler δεν δουλευουν απο μονα τους. Χρειαζοντε ενεργεια. Και τελος, οταν γνωριζουμε οτι οι θερμοκρασιες σε ενα turbato ειναι μεγαλυτερες απο ενα ατμοσφαιρικο, καταλαβαινουμε πως για να υπαρχει υψηλη θερμικη ενεργεια (η οποια ειναι αχρηστη γιατι δεν γινεται κινητικη) απο καπου εχει ερθει. Απο τη επιπλεον βενζινη.
|