Ένα μοτέρ καίει λάδι είτε από τα ελατήρια λαδιού είτε από τα λαστιχάκια –τσιμούχες βαλβίδων που αυτό γίνεται συνήθως μετά τα 150.000 χιλ. Τώρα στην πρώτη περίπτωση οι κατασκευαστές προσπαθούν να ρυθμίσουν με ακρίβεια μια ζυγαριά ανάμεσα στην κατανάλωση λαδιού και στην αναλπληρωση αυτού με τα υπλοίματα –υγρά καύσης. Όπως γνωρίζεται όμως κανένα μοτέρ στο μοντάρισμα δεν μοιάζει με το άλλο ,για αυτό δεν έχουν ούτε ίδια υποδυναμμη ούτε ίδιες βλάβες.
Η touotaφημίζεται για την ‘ζυγαριά ακριβείας’ που έχει αλλά πάντα στον κανόνα υπάρχουν οι εξαιρέσεις.
|