Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #50  
Παλιά 03-02-08, 02:52
Το avatar του χρήστη ppschrs
ppschrs Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 10-04-2006
Περιοχή: Χαλκίδα
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 302
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 265
ppschrs έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ένα παλιό τιμολόγιο απο σέρβις και διαπίστωσα πως όταν μου χτύπησε το μοτέρ δούλευε με λάδι 5-30.Το βιβλίο γράφει για το TS προτεινόμενο από -30 μέχρι +10.Εγώ λοιπόν το δούλευα με 42 βαθμούς εκείνη τη μέρα σε ταξιδι Πάτρα-Θήβα με αρκετή κίνηση και αρκετές φορές μέσα στο lift.Λέτε να επηρέασε αυτό περισσότερο ή το ότι ελειπαν 2 κιλά λάδι και ο μηχανικος της ΤΟΥΟΤΑ μου είχε πει να μην συμπληρώσω για να δει πόσο λείπει και να κρίνει αν χρειάζεται επισκευή?Τελικά δεν προλαβε να δει αν χρειάζοταν επισκευή.Απο δω και πέρα θα πηγαίνω τα δικά μου λάδια.Ηδη αγόρασα τα motul 8100 5-40.Πάντως μετά την αλλαγή κινητήρα έχω κάνει 7000 χιλ και δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα.Βέβαια τα 3500 πρώτα χωρίς λιφτ και τα υπόλοιπα με σπάνια ξεσπάσματα.Μάλλον θα αργήσει να μου φύγει το ψυχολογικό.
Απάντηση με παράθεση