Παραθέτω άλλο παράδειγμα: Βελτιωμένο αυτοκίνητο φίλου στον "Μ" έδειξε 206 HP, και μετά από 2 εβδομάδες περίπου, σε "γνωστό περιοδικό", έδειξε 185 HP. Τι μεσολάβησε στο αυτ/το? Τίποτα. Απλά τα dyno μεταξύ τους παρουσιάζουν διαφορές στα αποτελέσματα. Το dyno φρένου μάλλον είναι πιο αξιόπιστο, αλλά πρέπει να ρυθμιστεί καλά ( πχ μέτρηση απωλειών κύλησης αυτ/του κλπ), πριν δυναμομετρηθεί το συγκεκριμένο αυτ/το. Το συγκεκριμένο dyno έχει την δυνατότητα να προσομοιώνει μέτρηση σε ανηφόρα-ευθεία-κατηφόρα, οπότε και τα αποτελέσματα εξάγονται κατά το δοκούν, ανάλογα ποιός "συνοδεύει" το αυτ/το, ιδιοκτήτης ή βελτιωτής (το πιάσατε?). Το αδράνειας όσο πιο ταλαιπωρημένο είναι, τόσο πιο αδύναμες επιδόσεις (ΗΡ) θα δείξει. Οπότε μη χολοσκάτε. Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση...
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
|