Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 22-01-08, 12:28
Το avatar του χρήστη alex-g
alex-g Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 386
alex-g είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon Εμφάνιση μηνυμάτων
Ερώτηση έκανα ρε συ alex-g...
Θεωρητικά πάντα, όσο πιο λεπτό λάδι τόσο καλύτερη λίπανση για διάφορους λόγους.
Απλά ρώτησα για το 0W γιατί φοβάμαι πως θα περνάει χαλαρά στο θάλαμο καύσης και θα καίγεται για πλάκα.
παρεπιπτοντος εχεις χαθει νικολα γρρρρρ απο msn και δεν εχω τι να επιλεξω τι να φανταστω? κιθαρηστα

κοιτα να σου απαντησω σε αυτο οταν λεμε καλητερη λυπανση ενοουμε περναει πιο καλα απο τις περιοχες που διμιουργουντε οι ''τριβες'' εγω ειχα παει μια φορα για να παρω μια σιμπιεση οταν το πηρα να δω τι παιζει αργοτερα στο service βγικε και το καπακι να γινει και ενας ελεγχος στρους εκεντροφορους και βαλβιδες απο το βαλβιδοκαπακο διοτι ειχε καποια καλουδια πανο απο pipercamps..καταταλα απλος ελεγχος γιατι ακουγοταν περιεργα το μοτερ μετα οταν τα ξανα κουμπωσε και εδεσε για 500 χιλμ φορεσα 5-40 για να λυπανθει εκει που δεν θα εφτανε γριγορα να λυπανει το 10-40 και μετα το αλαξα μετα λιπενετε κανονικα

τετοιας περιεκτηκοτητας λαδι περνουν τα αστροτα μοτερ που ειναι σφιγμενα ακομα εμας εχουν ξεχιλωσει αποδιδουν πλεον το μεγιστο και το κραταμε σταθερο... πλεον λυπαινωνται...το 0w νιε boy θα περναει αλα αμα θεσ να λυπανεις μεινε στο 5 αλα μη το μαθεις ετσι αλαξετο σε 10w

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alex-g : 22-01-08 στις 12:40.
Απάντηση με παράθεση