Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Δεν υπάρχει ιδανικό, είναι ανάλογα τι θέλει ο καθένας. Άλλος μπορεί να το θέλει υποστροφικό, άλλος υπερστροφικό. Άλλον τον πειράζει να χτυπάει, λόγω υψηλής πίεσης και άλλον όχι. Άλλο λάστιχο ο ένας άλλο ο άλλος.
Παίζουν ρόλο οι διαστάσεις των ελαστικών, οι προτιμήσεις του καθένα, ακόμα και η ανάρτηση...
Πάντως απ΄'οσο θυμάμαι( από όταν είχα τις μαμά διαστάσεις) έβαζα 30-31 μπροστά και 29-30 πίσω. Βέβαια και 30-30 να μπει σε νορμαλ ρυθμό οκ θα ναι.΄Όμως, κάτω από 29 σε γρήγορες στροφές μαγούλιαζε πολύ και ακούγονταν θόρυβος (όχι τσίριγμα, αλλά σαν να διπλώνει το λάστιχο).
Οπότε κάπου στο 30 είναι μια μέση λύση.
Ανάλογα τη διάσταση πρέπει κανονικά να ψάχνουμε το δικό μας ιδανικό και σε καμία περίπτωση να μην ακούμε τους δήθεν γνώστες λαστιχάδες-βενζινάδες που βάζουν πάντα 30!
|
Σε ολα εχεις απολυτο δικιο εκτος απο ενα.Ο βενζινας μπορει να σου πει 30 αλλα αμα κανεις τη μλκια και τον αφησεις να σου βαλει μονος του θα βρεις τον ενα λαστιχο 32 το αλλο 28 το αλλο 30 και το αλλο 29 και το αμαξι σου δεν θα πηγαινει βημα.Εγω για το 30 δεν ακουσα κανεναν δηθεν γνωστη.Μεσα απο τη συμπεριφορα του αυτοκινητου με διαφορετικες πιεσεις το αποφασισα...
__________________
Χαμηλωμενο 3 ποντους corolla κοβει κ*λους απο την ΤΟΥΟΤΑ σαν κομπρα μεσα στους δρομους.Μη σταματας τις ταχυτητες καρφωνοντας μπροστα μου να κολας
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΙΚΡΟΣ...ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
|