Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #22  
Παλιά 25-12-07, 18:34
Το avatar του χρήστη lokatzis
lokatzis Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 72
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
lokatzis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από IVEHIN Εμφάνιση μηνυμάτων
Κανεις λαθος.Το θεμα δεν ηταν η εμφανιση.Τα συγκεκριμενα αμορτισερ δουλεουν καλυτερα με το συγκεκριμενο χαμηλωμα,αλλωστε προχωρησα σε αυτην την λυση γιατι ηταν δοκιμασμενη μεσα απο το club και ηξερα το αποτελεσμα το οποιο ειναι εξαιρετικο.
Η ιδια η kayaba αναφερει τα παραπανω απλα προτεινει τα 3mm για να εχουν μεγαλυτερο χρονο ζωης τα αμορτισερ με βαση την ανεση.
Εμενα δεν με πολυ ενδιεφερε η ανεση αλλα το στριψιμο.
Εχω κανει 25000 χλμ με τα agx πανω και οχι απλα τα σκιζω,αλλα τους αλλαζω τον αδοξαστο.Οποιος ερχεται στις συναντησεις στην αθηνα και με ξερει μπορει να πει.
Μεχρι στιγμης λειτουργουν ακομα τελεια και κοπανανε πολυ λιγοτερο απο koni και bilstein και αυτες ειναι γνωμες παιδιων απο το club που εχουν αυτα τα αμορτισερ στα αμαξια τους και εχουν οδηγησει το δικο μου αμαξι η του νικου.
Επειδή κι εγώ τα AGX έχω στην Corolla μου, στο κουτί (ή στο εγχειρίδιο) τους αναγραφόταν ότι δε συνίσταται η χρήση με ελατήρια χαμηλώματος. Δε θυμάμαι να το συνδύαζε η Kayaba με διάρκεια ζωής. Μάλλον σε ορθή λειτουργία αναφερόταν. Επίσης, πρέπει να έθετε και όριο χαμηλώματος τα 3cm, αλλά για το τελευταίο δεν παίρνω και όρκο.
__________________
Toyota Corolla 1.4 G6 2001 μαμά προς το παρόν (πλην ανάρτησης)
Απάντηση με παράθεση