Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #121  
Παλιά 19-12-07, 18:33
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 322
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
καταρχας το τελιως ελευθερο δεν βοηθα στην αποδοση θελη καποια αντισταση ο εισερχομενος αερας για αποδοση το μαξιμουμ το μοτερ.σε συζητησης που εχω κανει με τα παιδια πιο γνωστες απο μενα λεν οτι ειναι λογο ρυθμησης εγκεφαλου.τωρα για π.χ. βαλεις ενα ελευθερο φιλτρο και αυτο διμιουργη αντισταση εστω και μικρη αλλα σημαντικη, παντος αν δεν βγαλεις τον πολο τις μπαταριας για 2-3 λεπτα ωστε να ξαναδιαβαση ο εγκεφαλος απο την αρχη τα δεδομενα πολυ πιθανον να σου μπερδευη παλι η να αποδοση λιγοτερα απο τα αναμενομενα.
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση