Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1  
Παλιά 19-12-07, 00:32
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 423
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Wink

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DJKEY Εμφάνιση μηνυμάτων
σημερα ενημερωθηκα για τιμες.
KYB AGX: 800€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
TEIN BASIC: 910€ κομπλε μαζι με τοποθετηση
παιδες... η tein ειναι coilover?
για πειτε γνωμες...
Κωνσταντίνε, σου έχω νέα (καθυστέρησα λίγο, έτσι? Μας φάγανε τα Μέγαρα...).
Ξεκινάω, λοιπόν, πρώτα από τα της KYB.
Ρώτησα για τα ΚΥΒ και η τιμή που πήρα -προσεγγιστικά- για τα AGX ήταν στα 650€ περίπου. Θα ρωτήσω, όμως, για πιο ακριβή στοιχεία αύριο (ορθότητα τιμής, τοποθέτηση, ευθυγράμμιση κλπ)...
Συνεχίζουμε με ΤΕΙΝ.
Πληροφορίες για τις ΤΕΙΝ, μπορείς να βρεις εδώ:
http://www.tein.co.jp/e/price_list/index.html
Για να δεις τη χρήση για την οποία προορίζεται η κάθε ανάρτηση της ΤΕΙΝ, δες εδώ: http://www.tein.co.jp/e/products/index.html .
Οι ΤΕΙΝ είναι coil-over και σύμφωνα με τις ερωτήσεις που έκανα προέκυψε ότι το χαμήλωμα που επιφέρουν είναι από 30-60mm.
Α! Και να μην το ξεχάσω! Τα ελατήρια της ΤΕΙΝ είναι γραμμικά και όχι προοδευτικά. Αυτό σημαίνει ότι η δύναμη συμπίεσης του ελατηρίου (ευθέως ανάλογη της σταθεράς συμπίεσής του) είναι ανάλογη της παραμόρφωσης για όλο το ελεύθερο μήκος του. (Σε αντιδιαστολή, τα προοδευτικά ελατήρια παρουσιάζουν μικρότερη σταθερά συμπίεσης για το πρώτο μέρος της διαδρομής τους και μεγαλύτερη για το υπόλοιπο).
Με τις προδιαγραφές που έχεις θέσει σε θέματα άνεσης και multi-using του αυτοκινήτου, πιστεύω πως η ΚΥΒ είναι η καλύτερη value-for-money λύση που μπορείς να εφαρμόσεις.
Και με το δεδομένο ότι δεν θέλεις να σκληρύνει η ανάρτηση, δεν είναι καλή ιδέα να φορέσεις και ελατήρια χαμηλώματος.
Πάνος.
ΥΓ: Αυτό που με ενθουσίασε με την Super Street ήταν ο τρόπος που το τιμόνι -και το αυτοκίνητο- λειτουργούσαν στο σικέιν με τις κορίνες κατά το GTCC: ξυράφι!

__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση