Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #45  
Παλιά 30-11-07, 19:34
spyros_45 Offline:
 
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 394
spyros_45 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ari Εμφάνιση μηνυμάτων
το ξαναμετρησα παιδια το αυτοκινητο για καυσαερια και βγαζει πολλα ακομα και στο ρελαντι. ο αισθητηρας λαμδα λειτουργει κανονικα. ακομα παρατηρησα οτι οταν βαζω μπρος το αυτοκινητο και αφου ζεσταθει αποδιδει αρκετε καλα...οσο κυκλοφορω και ζεστενεται περισσοτερο εχω την εντυπωση οτι δεν τραβαει και πεφτει αρκετα η αποδοση του. αν κρυωσει τοτε παλι οκ. υπαρχει περιπτωση να εχω προβλημα με τον καταλυτη? για αυτο και κοβει τοσο το αμαξι?

υ.γ οταν λεω οτι ζεστενεται μιλαω σε κανονικες θερμοκρασιες. ο δικτης το πολυ μεχρι τι μεση και το ργανακι της θερμοκρασιας λαδιου περιπου 85βαθμους.

ποσο παει ενας μεταχιρησμενος καταλυτης? ποσο καινουργιος?

Δεν φταίει ο καταλύτης σου. Μην πετάς τζάμπα λεφτα. Το μοτέρ σου έχει κάνει παρα πολλά χιλιόμετρα απλά και είναι πεσμένο. Κουράζεται.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
Απάντηση με παράθεση