Ένα καλό που διάβασα σε άλλο φορουμ, όχι ανέκδοτο αλλά συζήτηση μεταξύ μελών.... Α και Β ...
Α. Ξέρεις φίλε ότι στα FIAT punto ο κινητήρας δεν στρωνεται καθόλου στον πάγκο, και το στρώσιμο παιζει μεγάλο ρόλο.
Β. Δηλαδή πόσο μεγάλο?
Α. Αν τον στρωσεις σωστά, ενω στην αρχή το αμάξι έχει 80 άλογα, στα 5000 χλμ, μπορεί να έχει 90 άλογα!, στα 20000 ακόμα πιο πολλά!
Β. Τι μου λες δλδ? τόσο μεγάλη διαφορά?
Α. Ναι γιατί όσο ανεβαινουν τα χλμ, πατάει πιο καλά το μοτερ, και γίνεται ακόμα πιο ισχυρο!
Β. Ξέρω ότι συνήθως το μοτέρ όσο πιο πολλά χλ έχει τόσο πιο πεσμένο είναι
Α. Μην το λές, η ισχύς ενεβαινει γραμικά όσο πιο καλά πατάνε τα μέταλα....
σε κάποια στιγμή πετάγεται κι ένας τριτος και λέει:
Αυτό πράγματι συμβαινει στα Fiat, η ισχύς ανεβαινει όσι γραμικά, αλλά εκθετικά!
Έχετε δει ποτε fiat με 180000 km στο κοντερ?
Φυσικά και όχι, γιατί από ένα σημειο και πέρα με τόση ισχυ και ταχύτητα στρεβλώνουν τον χωροχρόνο γύρω τους, και διακτινίζονται σε άλλες διαστάσεις !!!
