Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
αντρέα 2 αεροσακοι ειναι αρκετοι για ασφαλεια.
|
αυτο προφανως ειναι η δικη σου προσωπικη αποψη, και δεν εχει κανενα επιστημονικο ερεισμα.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
το φορντ φοκους το προηγούμενο ξερετε τι αναρτηση εχει?σε σχεση με της κορολλα??που ειναι στην ιδια κατηγορια και στα ιδια λ7 ετσι?
απλα καμια σχεση γιατι στο φοκους εκατσαν και το εψαξαν πολυ το συγγεκριμένο θέμα της αναρτησης και γιαυτο και εχει πολύ καλύτερη και ασφαλέστερη συμπεριφορά σε σχέση με του κορολλα.
|
μιλας αποκλειστικα και μονο για τη πισω αναρτηση. Την ιδια ακριβως αναρτηση την αγορασε και την εβαλε και η VW στο Golf V. Και το δευτερης γενιας Focus την ιδια αναρτηση φοραει.
Ναι καλη φαση. Ανεξαρτητη αναρτηση. Πολλαπλων Συνδεσμων. Ποσο αχρηστη μπορει να ειναι αυτη η αναρτηση στα απλα 1400αρια και 1600αρια Focus, Golf, Leon, Mazda 3, Οctavia5 κλπ? Και σου υπενθυμιζω οτι την αναρτηση αυτη δεν στη χαριζει κανενας αλλα την πληρωνεις αδρα. Πολυ παραπανω απο αν επαιρνες ημιακαμπτο αξονα. Στο Focus RS, στο Golf GTi χρειαζεται γιατι εκει ειναι πολλα τα αλογα, και η μαλακια γινεται ευκολα. Στο 1400 focus που η κατασταση ειναι "κατεβα να τραβηξεις για να συρθει το αμαξι" τι τους θες τους πολλαπλους?
Αυτο δεν ειναι μαρκετινγκ δηλαδη. Παρτε ανεξαρτητη αναρτηση στο μικρομεσσαιο των 75 αλογων. Ελεος δηλαδη. Η μηπως η Ford και η καθε Ford οταν την εξελιξε δεν ειχε στο μυαλο της καλυτερες πωλησεις.
Στη Corolla TS, μια ανεξαρτητη αναρτηση ελλειπε. Και ηταν λαθος που βγηκε με ημιακαμπτο. Οπως τωρα ειναι λαθος που το νεο Type R βγαινει με ημιακαμπτο ενω το παλιο φοραγε διπλα ψαλιδια. Και φυσικα το Astra OPC με τον ημιακαμπτο ειναι απλα επικινδυνο. Αλλα εκει μιλαμε για 240 αλογα. Στα 90 αλογα του απλου Astra ο ημιακαμπτος μια χαρα ειναι, και δεν τον χρυσοπληρωνεις.
Φιλε μου διαλεξε "sport" Leon με 2 αεροσακους, 1.4 90 αλογα και πολλαπλους συνδεσμους, και εγω θα προτιμησω Auris με τα ιδια αλογα πες, ημιακαμπτο αλλα 9 αεροσακους. Πιστευεις οτι θα μπαινεις καλυτερα στις στροφες ε? Και πιστευεις οτι οι 2 αεροσακοι σου σου φτανουν στη στραβη και δεν θα ηθελες 9?
Περι ορεξεως....
Ευτυχως που στην αγορα αυτοκινητου δεν υπαρχει μονοπωλιο. Γιατι τοτε θα επρεπε να ψωνιζουμε αμαξια που αρεσουν στο Nasos. Κινητηρες με καρμπυρατερ, καταναλωσεις στο θεο, και ιπποδυναμεις για γελια (με τα σημερινα δεδομενα). Ουτε ESP, ουτε Traction Control, ουτε ABS ουτε τιποτα. Και μπολικη παθητικη αν-ασφαλεια.
Καλο το παναλαφρο Starletακι που οδηγαω που και που, με τα 75αλογα, και που πυροβολαει, αλλα οχι θα προτιμουσα Yaris και ας μη σερνει.