Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 27-11-07, 18:20
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos Εμφάνιση μηνυμάτων
καλα εδω θαμαστε ολοι για να κρινουμε αλλα δεν τρεφω ελπιδες για κατι καλό!

και μονο οτι θα ειναι υβριδικη αυτο τα λεει ολα.δε χρειαζεται κατι αλλο.
ακριβως μιζερια και λυπη που παμε απο το κακο στο χειρότερο!!
και οχι μονο για την τουοτα αλλα γενικά σχεδόν ολες οι αυτοκινητοβιομηχανίες!!

αυξανεται το βαρος,τα ηλεκτρονικά συστήματα,η ασφαλεια,η ανεση,η ηχομονοση,βελτιώνονται τα φρένα,αυξανονται οι αεροσακοι,ααααα αυξανονται και λιγο τα αλογα ,αλλα ποιο το οφελος?κανενα!!
γιατι οχι απλα δεν γινεται αντιλυπτό αλλα ειναι και πιο αργά απο αλλα προηγούμενα μοντέλα με λιγότερα αλογα.ειναι ετσι η δεν ειναι?????

λοιπον γιατι να επλιζω οτι θα βγει κατι καλο στο μέλλον?
χωρια τους εξωτερικούς σχεδιασμούς και την εμφανιση που ΟΛΑ μα ολα τεινουν να γινουν πολυμορφικά(δικό μας παραδειγμα το άουρις και το γιαρις)!!!

Νάσο προτείνω να χαλαρωσεις και εσυ. Οπως λες απλη κουβέντα κάνουμε.

Κατα τη γνωμη μου δίκιο έχετε και οι δύο.

Σίγουρα τα πιο παλιά αυτοκίνητα τα "ενιωθες". Γινόντουσαν προέκταση των χεριων και των ποδιων σου και έπαιζε μεγάλο ρόλο το ποσο καλά χέρια έχεις για να το κουμανταρεις σωστα και στο όριο.
Από την άλλη, αν σου τυχει η στραβη σε κανενα βρεμενο οδόστρωμα δεν θα σε χαλασει το ABS, ABD κτλπ κτλπ όπως και δεν θα σε χαλάσει σε περίπτωση τρακαρίσματος να ανοίξουν 10 αερόσακοι και να σωθείς και εσύ, και η γυναίκα σου και το παιδί σου.

Η πιο σωστη κουβέντα ήταν αυτη ότι πρέπει καποια πράγματα να θυσιαστούν. You win some, you lose some. Και αυτη η "αλλαγη" έχει να κανει πάντα με την αλλαγη των απαιτήσεων.
Τι εννοώ?
Αν δεν γινόντουσαν ποτε τρακαρίσματα και δεν σκοτωνότανε ποτέ κόσμος τοτε δεν θα υπηρχε αναγκη να ανακαλυφτει ο αερόσακος. Αν τα αμαξια δεν γλιστρουσανε στη βροχή μετα απο αποτομο φρεναρισμα και προκαλουσαν ατυχηματα, τοτε δεν θα υπηρχε αναγκη να βγει το ABS κτλπ. Αν δεν κόντευε ο πλανητης να γινει ενα τεραστιο θερμοκήπιο απο τα καυσαέρια, τότε δεν θα υπηρχε λογος να βγουνε υβριδικά και πράσινα αυτοκίνητα.

Όλα αυτα γίνονται λοιπον γιατι το απαιτουν οι συνθήκες. Και αν δεν προχωρας μαζι με την εποχή σου, τότε θα μείνεις πολύυυυυ πίσω και θα πεθάνεις.

Και σίγουρα, όλοι τα αμαξια μας εδω δεν τα πηραμε απλως για να πηγαινουμε απο το Α στο Β, αλλα δεν τα πηραμε και μόνο για χρήση πίστας. Θα κανω τις μ@λ@κιες μου όταν ειμαι μονος και μου τη βαρεσει, αλλα οταν θα μπω μεσα με γυναικα και παιδια, σίγουρα θα θέλω 1250 αερόσακους και 1250 συστηματα ηλεκτρονικά να με προστατευουν.

Πρέπει λοιπον να υπάρχει ισορροπία.

Θα χασεις λίγο σε αίσθηση αλλα θα κερδίσεις αρκετο σε άνεση, ασφάλεια και προστασία του πλανήτη.

Μη νομίζεις. Και οι κατασκευαστες αυτο προσπαθούνε. Να φτιάξουνε πράσινα αυτοκίνητα αλλα να μη χασουν όσο μπορούνε απο το "αίσθημα". Είναι δύσκολο να γίνει κάτι τετοιο αλλα δυστυχως ή ευτυχώς πρέπει να ακολουθησουν τα δεδομενα των καιρών.
Αν εσυ τωρα θέλεις αίσθηση, αγόρασε και μείνε με καποιο παλιότερο αμαξι που σου τα προσφέρει αυτα και κάνε το κουμάντο σου (ή έχε ένα τετοιο αμαξι για την "πλακα" σου και ένα καινουριο για οικογενιακό). Αλλα δεν μπορεις να καταδικάζεις και να λες πως πέθανε μια τοσο σοβαρη εταιρία απο τη στιγμη ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO