Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Πρωινή εκκίνηση κινητήρα: Πρόβλημα;
  #1  
Παλιά 22-11-07, 12:25
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Πρωινή εκκίνηση κινητήρα: Πρόβλημα;

Εδώ και μερικές μέρες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:

Για την δουλειά μου φεύγω αρκετά νωρίς το πρωί, συνήθως στις 6:45. Αυτή την εποχή, η θερμοκρασία που επικρατεί εκείνη την ώρα είναι συνήθως 7Cο με αρκετή υγρασία. Μέχρι τώρα, όταν έβαζα μπροστά τον κινητήρα, αμέσως οι στροφές πήγαιναν στις 1.200 – 1.300 για λίγο και μετά έπεφταν σιγά – σιγά έως ότου ζεσταθεί καλά. Τώρα τελευταία, εκτός του γεγονότος ότι η μίζα γυρίζει λίγο πιο αργά από το συνηθισμένο, και παρά το γεγονός ότι παίρνει το ίδιο γρήγορα μπροστά όπως και πριν, οι στροφές αμέσως μόλις εκκινήσει ο κινητήρας κάνουν μια στιγμιαία βουτιά στις 700 – 600 στροφές και αμέσως μετά ανεβαίνουν στις 1.200 – 1.300 για να ζεστάνει το αμάξι. Είναι σαν να μην αντιλαμβάνεται αμέσως ο εγκέφαλος ότι ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερες στροφές, αφού είναι παγωμένος, και το αντιλαμβάνεται με μια μικρή καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να κάνει την προαναφερόμενη βουτιά.

Τι λέτε να συμβαίνει; Μήπως όλα αυτά είναι ένδειξη μπαταρίας με λίγα ψωμιά ακόμα, εξΆ ου και το πιο αργό γύρισμα της μίζας; Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας, όλα καλά. Το μεσημέρι που φεύγω από την δουλειά μετά από 8-9 ώρες, κανένα πρόβλημα. Μόνο το πρωί παρουσιάζει αυτήν την βουτιά.
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση