Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 16-11-07, 14:42
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 665
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αυτή τη διόρθωση ήμουν έτοιμος να κανω και εγώ φίλε Αντώνη, αλλά με πρόλαβες. Προσεχώς (αντε νε δώ ποσο καιρο θα παρει αυτό το προσεχως) το άρθο σχετικα με τη λειτουργία των συστημάτων χρονισμού...
κατά τα άλλα και χωρίς να μπω σε τεχνικές λεπτομέριες θα πω τα εξής.

Το vvti αλλάζει το χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής για να πετύχει βέλτιστη λειτουργία του κινητήρα ανάλογα με τις στροφές που δουλεύει. (Στο σημειο αυτό να πω οτι άλλος χρονισμος ειναι ιδανικος για τις 2000 στροφές, άλλος για τις 4000 και άλλος για τις 6000). όταν ενα μοτερ εχει νορμάλ και οχι μεταβλητου χρονισμού εκκεντροφόρους, ο κατασκευαστής κανει διαφορές παραδοχές και τελικά τους χρονίζει έτσι ωστε το μοτέρ να λειτουργεί ικανοποιητικά σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του. Γιαυτό και οταν ακουμε ενα μοτερ με "αγριους" εκκεντροφόρους (ιδανικοι για να δουλευουν ψηλα, στο ρελαντι το μοτερ μπερδευει και κροταλιζει).

Το dual vvti κάνει μια αντιστοιχη δουλεια και στον εκκεντροφόρο εξαγωγής, πάλι με σκοπο τη επιτευξη του βέλτιστου χρονισμού αναλογα με τις στροφές του κινητήρα. Ή όπως συνηθήζω να λέω, για άλλη μια φορα οι Γιαπονέζοι εβγαλάν απο τη μήγα ξυγκι και κερδίσαν μερικους ίππους.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση