Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 16-11-07, 00:12
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 547
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Glanzaboy (λεγε με Δημητρη φιλε μου) θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω σε αυτο που λες. Βαλε διπλα-διπλα το evo IX με το evo X. Το καινουριο μοντελο δεν εχει κρατησει τιποτα απο το προηγουμενο. Εκτος απο την ονομασια Lancer Evo. Απο κει και περα οι Ιαπωνες ξεκινησαν ενα αυτοκινητο απο μηδενικη βαση και απλα κεντησανε! Ασχετα αν λεγανε οτι δεν θα βγαλουν αλλο Evo. Εχω που το ακουω 3 χρονια αυτο το ανεκδοτο.

Ranger οκ, σιγουρα βοηθαει να τρεχεις σε αυτο το θεμο με ενα μαζεμενο αυτοκινητο. Κατα ποσο μπορει να θεωρειται μαζεμενο ομως ενα Citroen C4? Για το Xsara και το Focus να το δεχτω. Και τι σημαινε αυτο? Επειδη ηθελαν να το μαζεψουν, επρεπε να το κανουν ασχημοπαπο? Θελεις και μια αλλη εναλλακτικη? Ας κανανε ενα τελειως διαφορετικο σχεδιο για το STi, αφηνοντας τα σχολια για μη ομολογκαρισμενα αυτοκινητα. Ειδα ποσο χαλια πηγε το Evo IX που δεν ηταν ομολογκαρισμενο με το "πολιτικο" Lancer.
Απάντηση με παράθεση