Καλη σου μερα Αλεξ λοιπον σχετικα με το συμπτωμα που λες οι ντιζες του χειροφρενου καταλιγουν σε εναν ρεγουλατορο(ρυθμιστη)που οταν σφιγγεις την βιδα του σφιγγουν οι σιαγωνες στα πισω ταμπουρα με αποτελεσμα (υπερβολικη συσφιξη)οταν το αυτοκινητο κινηται σε δρομο με ανωμαλιες(λακουβες -σαμαρακια)καθως ανεβοκατεβαινει ο πισω αξονας της αναρτησης να τραβαει και τις ντιζες των ταμπουρων με αποτελεσμα να υπερθερμαινονται τα φρενα σου και να νοιωθεις αυτο το φρεναρισμα στους τροχους !!.Αυτο που αναφερει ο φιλος πιο πανω για την ρυθμιση των σιαγωνων μεσα απο τα ταμπουρα με το κατσαβιδι απο την πισω τρυπουλα μπορει να γινει απο καποιον ποι εχει μια μικρη σχετικα εμπειρια μονο και μονο για να ρυθμιστουν οι εσωτερικοι ρεγουλατωροι των ταμπουρων το ιδιο .Αρα το πιο απλο που μπορει να κανει καποιος και πιο ευκολο ειναι να λασκαρει λιγο τις ντιζες του χειροφρενου απο τον ρεγουλατορο ο οποιος βρισκεται συνηθως στο κατω μερος του αυτοκινητου κοντα στον πισω αξονα η κατω απο την κοσολα του χειροφρενου .Μπορεις να το κανεις και μονος σου αλλα μην ντρεπεσαι να πας και στο συνεργειο δεν ειναι κακο

.
ελπιζω να σε κατατοπισα Α!!και κατι αλλο μην το αφηνεις ετσι γιατι φθειρεις τα φρενα σου ασκοπα οσο και τις γωνειες καμπερ δεν σε επειρεαζουν στο φρεναρισμα αυτο μπου θα μπορουσε να επειρεαζει το αυτοκινητο οσον αναφορα τις γωνιες της αναρτησης ειναι η σιγκλιση των τροχων ,αν νοιωθεις αμφιβολιες τοτε κανε και μια ευθυγραμιση
παντα φιλικα