Στο ναυτικό που υπηρετησα ημουνα οδηγος σε λεωφορεία και φορτηγά. Επειδή, όπως καταλαβαίνεις, ήταν όλα παμπάλαια, όταν μας εκπαιδεύανε μας είχαν μαθει ενα παρόμοιο τρόπο για να αλλαζουμε τις ταχυτητες, γιατι αλλιως ΔΕΝ ΚΟΥΜΠΩΝΑΝΕ !!!

Δλδ, όταν ανεβάζαμε ταχυτητα ήθελε διπλό αμπραγιάζ (αμπραγιαζ-νεκρά-αμπραγιαζ-ταχυτητα) και όταν κατεβάζαμε ταχύτητα ήθελε διπλο αμπραγιαζ και γκαζιά (αμπραγιάζ-νεκρά-αμπραγιάζ-γκαζιά-ταχυτητα).
Σε καταλαβαίνω απόλυτα σε όσα αναφέρεις πιο πάνω, στο μονο που δεν συμφωνω είναι στο να εχουμε πατημενο το αμπραγιάζ και το γκάζι ταυτόχρονα. Πιστευω πως κανενας κατασκευαστης συγχρονου αυτοκινητου δεν θα το πρότεινε αυτο...
Τεσπα, θα σου κανω το χατηρι να κανω μια δοκιμη οπως περιγραφεις, αλλα ετσι και παρω το σασμαν στο χερι θα μου το πληρωσεις εσυ...
